Největší zájem byl znovu o Ceed |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Společnost Kia Motors Czech prodala v roce 2019 v České republice celkem 9681 vozů, což meziročně představuje pokles o 758 kusů, tedy sedm procent. Tržní podíl činil 3,9 procenta. „Náš odbyt ovlivnila rovněž výrazná obnova modelové řady. Skončily crossover Soul se spalovacím motorem, Optima, MPV Carens a Venga. Naopak před koncem roku jsme uvedli nový crossover XCeed a dva čistě bateriové automobily e-Soul a e-Niro. Vysoký zájem o ně na západě a severu Evropy a s tím související dlouhé čekací doby však způsobily zpoždění jejich registrací. Totéž jsme zaznamenali také u vozů Rio, Stonic a ProCeed,“ vysvětlil Arnošt Barna, generální ředitel společnosti Kia Motors Czech. Největší zájem byl tradičně o Kiu Ceed (4056 kusů), která je desátým nejžádanějším autem v Česku a na prodejích značky se podílí 42 procenty. Na dalších příčkách se umístily Sportage, Rio a Stonic. Zdroj: Kia Komentáře ke článku
|
Reklama