Nejcennější značkou je znovu Toyota |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Toyota je nejhodnotnější značkou v automobilovém průmyslu. S oceněním 28,38 miliardy dolarů obsadila první místo žebříčku BrandZ v kategorii automobilek. V absolutním pořadí jí patří 48. příčka. Celkově jsou v Top 100 BrandZ jen tři výrobci motorových vozidel (Toyota, Mercedes Benz, BMW). Ve studii mezinárodní výzkumné společnosti Kantar vyhrála mezi nimi Toyota již poosmé. Toyota obhájila pozici nejhodnotnější automobilové značky světa BrandZ vychází z různých ukazatelů, jakými jsou finanční výsledky, průzkumy veřejného mínění, aktuální obchodní operace a budoucí plány. Velmi důležitými faktory jsou závazek k ochraně životního prostředí a vývoj vůči němu šetrných technologií. Zdroj: Toyota Komentáře ke článku
|
Reklama