Sainz z porážky viní vylepšení |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Carlos Sainz má v Německu nejnovější konfiguraci vozu McLaren MCL35, což by pro něj mohla být výhoda v porovnání s Landem Norrisem. Jenže není. Po zrušení prvního a druhého tréninku neměl tým dostatek času k jejímu vyladění. To je podle Španěla důvodem, proč skončil v Q3 poslední a byl poražen týmovým kolegou používajícím starší konfiguraci. McLaren si chce udržet současné třetí místo v Poháru konstruktérů, na které útočí Racing Point a Renault a s trochu větší bodovou ztrátou také Ferrari. Odsouhlasil proto projekt razantního překopání aerodynamiky, kterého nejviditelnější částí je nová špička nosu a uchycení předního křídla, jaké používá Mercedes (a letos ho už, přirozeně, má i Racing Point). To byl však pouze první z celé řady naplánovaných kroků a druhý podle Sainze přišel předčasně. "Od třetího tréninku jsem nebyl s vozem spokojen. V kvalifikaci jsem již byl o něco rychlejší, ale není to dobré. Nevím, co říct. Když dostanete nové díly, tak předpokládáte, že budete rychlejší než týmový kolega. Je to jako s Landem v Rusku, i jemu nasazení nových dílů způsobilo problémy. Musíme se na to lépe podívat," podotkl Sainz. "Muselo to být obtížnější, jelikož k pochopení nových dílů dostal méně času, protože se jel pouze hodinový sobotní trénink," souhlasil Norris. Norris měl v pátek kvůli srovnání jezdit i se starou špičkou nosu (horní obrázek). Foto: McLaren Avšak oba vozy McLarenu byly včera poraženy nejen Charlesem Leclerkem, ale i oběma renaulty. "Na tomto okruhu se jezdí s nastavením na maximální přítlak a na tomto typu trati jsme byli na začátku sezony pomalí," řekl Daniel Ricciardo z Renaultu. "Ani v Mugellu se nejezdilo s maximálním přítlakem. Tady máme vůz nastavený asi jako v Barceloně, kde jsme se dost trápili. Takže evidentní zlepšení." Renault je aktuálně v poháru pouze sedm bodů za McLarenem, ale mezi nimi je ještě Racing Point, který přišel o 15 bodů kvůli penalizaci. Ferrari na svého tradičního rivala před VC Eifelu ztrácí 32 bodů. Zdroj: F1i, Movistar, úvodní foto: McLaren Zdroj: F1i, Movistar Komentáře ke článku
|
Reklama