Poslední letošní trénink ovládl Herta |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Víťa Boch počet komentářů:
0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vítěz z Ohia Herta překonal všechny soupeře a zajel nejrychlejší čas v jediném tréninku na poslední závod letošní sezony. Druhá příčka ve výsledkové listině patří Hinchcliffeovi, který na poslední letošní závody získal místo u týmu Michaela Andrettiho. Pro oblíbeného Kanaďana, který v kokpitu nahradil nevýrazného Veache, je závěr sezony především castingem pro tu příští. Nováček Palou zajel třetí nejrychlejší čas. Hertovo maximum mělo hodnotu 1:01,1306. Hinchcliffe za ním zaostal o necelou desetinu, Palou už ztrácel desetiny tři. Čtvrtý čas patří vítězi Indy500 Satóvi, který tak symbolicky oslavil prodloužení spolupráce s týmem Rahal Letterman Lanigan Racing, které stáj během soboty oznámila. Elitní pětku uzavírá Bourdais. Francouz, který v St. Petersburgu dvakrát vyhrál, je v podobné situaci jako Hinchcliffe. I on usedl do vozu až v závěru sezony. Tým A. J. Foyta tak řešil nevýrazné výsledky, kterých dosahoval nováček Kellett, který s vozem číslo 14 odjel většinu sezony. Na oválech ale monopost řídil Kanaan. Foyt Kelletta před závody v Indianapolisu přesadil do jiného vozu a čtrnáctku obsadil právě Bourdaisem. Scott McLaughlin bude od příští sezony závodit v IndyCar. Foto: IndyCar Cílem bylo udržet vůz na pozicích, z nichž plyne příspěvek IndyCar – tzv. Leaders Circle. Míst v tomto programu je totiž o jedno méně, než kolik je vozů, které absolvují celou sezonu. Nikdo si nechce vytáhnout černého petra a skončit bez příspěvku ve výši přes milion dolarů. Kellett v St. Petersburgu už nestartuje, vůz s číslem 14 měl totiž i původně na své domácí trati řídit Bourdais. Toho ale Foyt potvrdil i pro celý nadcházející ročník. V tréninku se příliš nevedlo dvojici, která soupeří o titul. Obhájce prvenství jak na této trati, tak v celém šampionátu Josef Newgarden si připsal osmý čas. Lídr šampionátu Dixon, který se těší pohodlnému náskoku 32 bodů, byl až šestnáctý. Navíc, stejně jako Rossi, se Dixon se v jednu chvíli dostal příliš blízko ke zdi a přišel drobný kontakt. Dixona postihl drobný kontakt se zdí. Foto: IndyCar Na 10. příčce najdeme debutanta Scotta McLaughlina. Novozélanďan je trojnásobným vítězem australského šampionátu Supercars. Tým Penske v pátek oznámil, že ukončí spolupráci s australskou stájí Dick Johnson Racing, se kterou společně do šampionátu nastupoval jako DJR Team Penske, a že se McLaughlin v příští sezoně přesune do IndyCar, kde bude mít Penske opět čtyři vozy. V závěru tréninku přišla dvě přerušení. Nejprve pět minut před vypršením časomíry dostal ve 13. zatáčce hodiny Rosenqvist. Poté navrátilec Askew v poslední zatáčce vyjel z dráhy a narazil nosem do bariéry z pneumatik. Ve stejném místě, ale bez kontaktu se zdí, skončil mimo dráhu i McLaughlin. Do konce zbývalo něco přes dvě minuty a IndyCar společně s červenou vlajkou vyvěsila šachovnicovou.
Zdroj: původní reportáž redakce, úvodní foto: IndyCar Zdroj: původní reportáž redakce, úvodní foto: IndyCar Komentáře ke článku
|
Reklama