Wolff si prý už plácl se Strollem |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Ve formuli 1 se nezávodí, to ale neznamená, že v jejím zákulisí není rušno. V poslední době zintenzivněly zprávy o tom, že Toto Wolff hodlá na konci roku změnit zaměstnavatele. Dosavadní šéf motorsportu Mercedesu, jemuž v prosinci vyprší pracovní smlouva, má údajně nakročeno do Aston Martinu. Mocně ho tam láká nový spoluvlastník automobilky Lawrence Stroll. Oba dva pánové se znají již delší dobu a podle všeho si výborně rozumějí. Když Vidžaj Mallya přivedl stáj Force India v létě 2018 k neslavnému konci, Wolff v roli šedé eminence vyjednával její převzetí kanadským miliardářem. Mimo jiné i proto, že Mercedes coby dodavatel motorů patřil k hlavním věřitelům. Rovněž při vstupu Strolla do Aston Martinu rakouský manažer asistoval. Účastnil se se svým společníkem Danym Baharem, taktéž notně protřelým ve světě F1 (Red Bull, Ferrari, Lotus), i tajné schůzky v New Yorku, kde se celá transakce upekla. Ve Strollových plánech (na snímku vpravo s Otmarem Szafnauerem) má hrát Wolff klíčovou roli. Foto: Racing Point Nyní britský Daily Mail přišel s tvrzením, že už je ruka v rukávě. Mercedes to okamžitě označil za nesmysl, jenže… Wolff se potřebuje pojistit pro budoucnost. Nikde není psáno, že Mercedes bude v nastávající ekonomické depresi ochoten vynakládat tak obrovské částky na účast ve F1. Ostatně jeho nejvyšší představitel Ola Källenius se prý s Wolffem dvakrát nemusí. Wolffovy pravomoci byly oproti éře, kdy v čele koncernu stál Dieter Zetsche, značně okleštěny. To se ukázalo nejnověji v případě „vzpoury sedmi“ proti dohodě Ferrari a FIA. Pod Källeniovým tlakem Wolff rychle změnil názor. Bossův telefonát snad stál i za tím, že Mercedes, původně podporující konání VC Austrálie, vehementně začal prosazovat její odvolání. Strollovi se mezitím podařilo, s odvoláním na masivní propad hodnoty akcií Aston Martinu, vyjednat, že za vložených 171 milionů liber obdržel ne 16,7%, nýbrž 25% podíl. Tím se jeho pozice ještě upevnila. Spekuluje se, že Wolffa teď angažuje jako generálního ředitele. Jeho úkolem bude vyvést těžce prodělečného výrobce z vleklé krize. Zdroj: FORMULE.cz Zdroj: FORMULE.cz Komentáře ke článku
|
Reklama