|
||||||||||
• 1 • 2 • 3 • 4 • (5) • 6 • 7 • 8 • 9 • 10 • • 11 • 12 • 13 • 14 • 15 • 16 • 17 • 18 • 19 • 20 • • 21 • 22 • 23 • 24 • 25 • 26 • 27 • 28 • 29 • 30 • • 31 • 32 • 33 • 34 • 35 • 36 • 37 • 38 • 39 • 40 • • 41 • 42 • 43 • 44 • 45 • 46 • 47 • 48 • 49 • 50 • • 51 • 52 • 53 • 54 • 55 • 56 • 57 • 58 • 59 • 60 • • 61 • 62 • 63 • 64 • 65 • 66 • 67 • 68 • 69 • 70 • • 71 • 72 • 73 • 74 • 75 • 76 • 77 • 78 • 79 • 80 • • 81 • 82 • 83 • 84 • 85 • 86 • 87 • 88 • 89 • 90 • • 91 • 92 • 93 • 94 • 95 • 96 • 97 • 98 • 99 • 100 • • 101 • 102 • 103 • 104 • 105 • 106 • 107 • 108 • 109 • 110 • • 111 • 112 • 113 • 114 • 115 • 116 • 117 • 118 • 119 • 120 • • 121 • 122 • 123 • 124 • 125 • 126 • 127 • 128 • 129 • 130 • • 131 • 132 • 133 • 134 • 135 • 136 • 137 • 138 • 139 • 140 • • 141 • 142 • 143 • 144 • 145 • 146 • 147 • 148 • 149 • 150 • • 151 • 152 • 153 • 154 • 155 • 156 • 157 • 158 • 159 • 160 • • 161 • 162 • 163 • 164 • 165 • 166 • 167 • 168 • 169 • 170 • • 171 • 172 • 173 • 174 • 175 • 176 • 177 • 178 • 179 • 180 • • 181 • 182 • 183 • 184 • 185 • 186 • 187 • 188 • 189 • 190 • • 191 • 192 • 193 • 194 • 195 • 196 • 197 • 198 • 199 • 200 • • 201 • 202 • 203 • 204 • 205 • 206 • 207 • 208 • 209 • 210 • • 211 • 212 • 213 • 214 • 215 • 216 • 217 • 218 • 219 • 220 • • 221 • 222 • 223 • zobrazeny komentáře 121 až 150 z 6680 |
|
|||||
Mysak: Jak se v endurance přepíná na autopilota? V GT4 to šlo běžně (při zajetí do boxu). Přece po mě nemůže nikdo chtít, abych jezdil 4 hodiny v kuse. Nedejbože 24 . |
|||||
|
||||||
|
||||||
Tak obtížnost se zvyšuje postupně s levelovaním. Nastavit se co se týče pomocníku dá lecos no a pneu a tankovaní se zpřístupní až od Endurance. Oproti GT4 je to trochu jiná káva. Musí se překousnout ten začátek, za kterej by člověk omlátil tu hru těm japoncům o hlavu, postupně se to fakt ale zlepšuje a pak už to jen závodní nirvána. |
||||||
|
||||||
|
||||||
No k jízdě samotné ne, ale k té hře by mě pár věcí zajímalo...třeba jak je to s nastavením obtížnosti (jestli vůbec nějaké je), jestli je tam nastavení driver assists, ojíždějí se tam pneu, je tam třeba tankovat, jsou tam poruchy?... přecejen, od GT4 už uběhlo pár let a já už si ani nepamatuju přesně jak to bylo tam. Děkuji. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Co chceš za komentář k tomu? Prostě záznamy mojich jízd z GT5 |
||||||
|
||||||
|
||||||
Nějakej komentář by k tomu nebyl? |
||||||
|
|||||
[ odkaz ] | |||||
|
||||||
|
||||||
Letos, před začátkem sezóny, nebylo ještě jasné jestli bude NASCAR. Jedinej kdo mě odpověděl je programovej ředitel. Skus jeho. |
||||||
|
|||||
Myšáku, komu píšeš na Sport 5, když se chceš zeptat na nějaký program, který budou vysílat? Mám jim napsat normal na informace? |
|||||
|
||||||
|
||||||
Když myslíš...to já nejdřív dotáhnu do úspěšného konce jednu věc, a až pak se vrhám na další. |
||||||
|
||||||
|
||||||
nemachruj.... expert jsem už skoušel a nešlo mě to špatně, jenže zejtra přijde Gran Turismo 5 a všechno jde stranou. |
||||||
|
|||||
Tak co hoši, kdo z vás už má v F12010 titul šampion-expert? |
|||||
|
|||||
Jimmie Johnson ma dalsí titul No tak tohle je už fakt moc... tak trošku jsem doufal v Hamlina nebo někoho jiného.... |
|||||
|
|||||
FUUUUCK 48 |
|||||
|
||||||
|
||||||
No k noťasu Ti samozřejmě blahopřeju, méně už však ke značce HP. Měl jsem dva, oba se kurevsky přehřívaly a ten druhej (zhodou okolnosti taky pavilion) se odporoučel do věčných lovišť těsně po záruce, není to ještě ani rok... |
||||||
|
|||||
Tak, musím se pochlubit s novým strojem v domácnosti. Stal se jím HP Pavilion dv6. Mám sice pár vrásek na čele, protože sedmičky vokna jsou pro mě nové, ale snad si zvyknu. |
|||||
|
||||||
|
||||||
Jo tak to je ta podstatná informace...do deseti sekund to mi předtím nějak uniklo. Já se řídil tím "před tebou-neomezeně". |
||||||
|
||||||
|
||||||
Jak jsem psal, dokad jim neujedu o vic jak o 10 sekund tak odstup vidim na kazdym sektoru. Pak dostanu obcas hlasku do radia. To me bohate staci. Taky se orientuju podle tecek na mape. Kdyz vydim ze se vzdaluju tak jsem v klidu. |
||||||
|
||||||
|
||||||
A ty tam ten odstup vidíš? Nebo se ukazuje jen v prvním kole, nebo do první zastávky? To mě zajímá. |
||||||
|
|||||
Ja nevim co ti na to mam rict, ja jsem tu hru nedelal. Jestli to maj PCckari lepsi, nevim. |
|||||
|
|||||
Teď jsem se na to zaměřil, v Bahrajnu jsem dával pozor celý závod. Tak nejenže se mi vlevo už ani nezobrazuje akuální nejrychlejší čas, ale jen celkové trvání závodu, třebas 34:08:246. K čemu mi to je? Odstupy žádné, jen pořadí jezdců. |
|||||
|
||||||
|
||||||
No nevím, a kde? Jediné co vidím po každém sektoru je můj vlastní čas (vpravo) nebo spíš jeho porovnání s mým vlastním dosud nejlepším časem v daném sektoru, a vlevo vidím pořád jen čas nejlepšího v daném kole. To ale přece není můj odstup k němu! No a to o čem píšeš, jsem skutečně viděl párkrát probliknout v Monze ( to bylo včera když jsem ten patch stáhnul) a pak už nikdy. Jinak jsou tam akorát jména pilotů, nic víc. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Aktualni odstup se ukazuje po kazdym sektoru, takze 3krat za kolo, ti co jsou za tebou do deseti sekund a ti co pred tebou tak neomezene. |
||||||
|
|||||
Mysak: Nepsali náhodou v tom odkazu co jsi sem posílal, něco o úpravě časomíry? Něco o tom, že by měl být vidět tvůj odstup od toho před tebou, i od toho za tebou? Já si dokonce (jen jednou a pouze na Monze)i všiml že se to tam objevilo, ale jen na dvě vteřinky a ještě v tak blbém místě, že když se na to chci mrknout tak se zákonitě musím roplácnout o zeď. Mělo by to být vidět delší dobu a častěji, ne jen jednou za kolo! |
|||||
|
|||||
Mysak: Tak sem si dneska stahnul ten patch. Ale spousta veci zustala nedoresena stejne jako predtim. Uroven AI na okruzích ve Spanelsku, Monaku a Madarsku je pořád neskutecna a nejsem schopný na nich vyhrát ani po 4 sezonach, a ani ve Ferrari. Takový Rosberg např. si ted v Madarsku klidne dál ignoruje povinnost zastavit alespon jednou v boxech a vali si to na tvrdých pneu celý závod, po startu z 11 mista vyhraje a to já startoval z pole a dojedu diky tomu druhý i kdybych se rozkrajel. A v Nemecku me zase klidne muj vlastni tymovy kolega v nezhmotnenem stavu predjede v boxove ulicce a ja pak musim cekat az ho obslouzi. |
|||||
|
||||||
|
||||||
Jo tak díky. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Jednoho dne spustis hru a nabidne ti to stazeni. Stahnes, naistalujes, hrajes. To cele za cenu zmacknuti jednoho tlacitka. |
||||||
|
||||||
|
||||||
A ten se stáhne automaticky při hraní hry, nebo jak to bude? |
||||||
|
|||||
Brzo vyjde uz ten patch. Co vsechno bude opraveno se doctete zde -> [ odkaz ] |
|||||
|
||||||
|
||||||
Ještě bych měl asi dodat, že jsem nikdy neměl poruchu motoru ani čehokoliv jiného, a při defektu pneu (někdy i 2x během závodu) nebo při kolizi jsem samozřejmě použil flashback, a při penalizaci restart závodu, jinak by to bylo samozřejmě nereálné. |
||||||
|
|||||
Nakonec jsem tomu Abu Dhabi přišel na chuť. Celý rok jsem se protrápil s nedostatečným přítlakem jak aero tak i mechanickým, nervózním a pomalým autem, autem které navíc vždy po pár kolech závodu ztratilo i tu trošku formy kterou si jakžtakž udrželo během kvaldy a vždycky totálně zvadlo a změklo(stalo se skoro neovladatelné). Ale v posledním závodě jako kdyby se už ostatní smířili s tím, že šampionem bude Webber, už nebojovali a nedoráželi a nechali mě vyhrát po startu z 15.(!) místa. Ještě sem se po závodě musel ujišťovat, jestli omylem nemám Legend přepnutý na nějakej nižší level. První sezónu s Virginem jsem teda se 136 body zakončil na 5.místě mezi jezdci, 6. mezi konstruktéry, 5x umístění na bedně, z toho 2x vítězství, 2x poleposition a cca. deset závodů bez bodu. Takže spokojenost! Ještě bych si dovolil zhodnotit nové okruhy. Valencie-docela ujde, hlavně poslední sektor je pro mě vyloženě srdcovka-tam kde se ve vysoké rychlosti lížou ty betonové zdi, a zatáčky tak pěkně navazujou na sebe až do cíle. Singapore už jsem zkritizoval dost, i přesto že jsem se ho nakonec dokázal naučit na svém názoru nic měnit nehodlám. Ty slepé výjezdy do únikových zón které vypadají z dálky úplně stejně jako zatáčky asi nemiluje nikdo. Korea-pěkné prostředí, okruh náročný na pneu jak sviňa, nedopadl jsem vůbec dobře ale uvidíme jak s lepším autem-třeba se pro mě ty neprůjezdné a nenavazující zatáčky stanou průjezdné a navazující? Abu Dhabi nakonec super okruh, i když ležet někde v přírodě a vést tam JENOM JEDNA MOŽNÁ dráha by bylo mnohem lepší. A nakonec se mi docela líbilo i to prodloužení Bahrajnu nebo Silverstone. Jenom jediná výtka-všude jsou nemožně vysoké obrubníky, člověk aby se jich bál jen dotknout aby neskončil v kotrmelcích. Kde jsou ty časy kdy byly pěkně ploché a dalo se na ně i přes ně v pohodě najíždět, takhle jsem musel dost radikálně změnit jízdní styl a to mi určitě taky na rychlosti nepřidalo. |
|||||
• 1 • 2 • 3 • 4 • (5) • 6 • 7 • 8 • 9 • 10 • • 11 • 12 • 13 • 14 • 15 • 16 • 17 • 18 • 19 • 20 • • 21 • 22 • 23 • 24 • 25 • 26 • 27 • 28 • 29 • 30 • • 31 • 32 • 33 • 34 • 35 • 36 • 37 • 38 • 39 • 40 • • 41 • 42 • 43 • 44 • 45 • 46 • 47 • 48 • 49 • 50 • • 51 • 52 • 53 • 54 • 55 • 56 • 57 • 58 • 59 • 60 • • 61 • 62 • 63 • 64 • 65 • 66 • 67 • 68 • 69 • 70 • • 71 • 72 • 73 • 74 • 75 • 76 • 77 • 78 • 79 • 80 • • 81 • 82 • 83 • 84 • 85 • 86 • 87 • 88 • 89 • 90 • • 91 • 92 • 93 • 94 • 95 • 96 • 97 • 98 • 99 • 100 • • 101 • 102 • 103 • 104 • 105 • 106 • 107 • 108 • 109 • 110 • • 111 • 112 • 113 • 114 • 115 • 116 • 117 • 118 • 119 • 120 • • 121 • 122 • 123 • 124 • 125 • 126 • 127 • 128 • 129 • 130 • • 131 • 132 • 133 • 134 • 135 • 136 • 137 • 138 • 139 • 140 • • 141 • 142 • 143 • 144 • 145 • 146 • 147 • 148 • 149 • 150 • • 151 • 152 • 153 • 154 • 155 • 156 • 157 • 158 • 159 • 160 • • 161 • 162 • 163 • 164 • 165 • 166 • 167 • 168 • 169 • 170 • • 171 • 172 • 173 • 174 • 175 • 176 • 177 • 178 • 179 • 180 • • 181 • 182 • 183 • 184 • 185 • 186 • 187 • 188 • 189 • 190 • • 191 • 192 • 193 • 194 • 195 • 196 • 197 • 198 • 199 • 200 • • 201 • 202 • 203 • 204 • 205 • 206 • 207 • 208 • 209 • 210 • • 211 • 212 • 213 • 214 • 215 • 216 • 217 • 218 • 219 • 220 • • 221 • 222 • 223 • zobrazeny komentáře 121 až 150 z 6680 |
Reklama