Ruce spojí dvě generace |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Společnost Kia Motors Czech se zapojila do charitativního soutěžního projektu Ruce od neziskové organizace Seniorem s radostí. Jeho cílem je propojit mladší a starší generaci na Facebooku a Instagramu prostřednictvím sdílení fotografie rukou svých rodičů, prarodičů nebo blízkých starých lidí ve tvaru srdce spolu s hashtagem #senioremsradosti. Akce probíhá v termínu od 27. července do 23. srpna 2020. Nezávislá porota následně vybere pět nejhezčích snímků, které budou vydraženy a výtěžek využit na workshopy a kurzy v domovech pro seniory. „Mladí na sociálních sítích tráví spoustu času, sdílejí zde své zážitky, sledují kamarády. Vidíme tady proto vysoký potenciál k propojení obou světů,“ uvedla Kateřina Vaňková Jouglíčková, PR & Corporate Event Manager Kia Motors Czech. Zdroj: Kia Komentáře ke článku
|
Reklama