Enge chystá návrat do Le Mans |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Buggyra oznamuje vznik své další odnože. Buggyra Zero Mileage Racing si dává za cíl se během tří let vypracovat z čínského GT šampionátu k účasti ve čtyřiadvacetihodinovce v Le Mans, Za volant Mercedesu-Benz AMG GT3 usednou Tomáš Enge, David Vršecký a Aliyyah Kolocová. „Tomáš Enge bude po tři roky naším pilotem číslo jedna. Davida jsme motivovali, aby se vrátil z důchodu k plnohodnotnému závodění,“ uvedl Martin Koloc. Kampaň GT3 bude zcela nezávislá na projektu Buggyry v kláních tahačů. Je proto potřeba postavit celý tým v podstatě od základů.„Jsem si jistý, že díky Tomášovi velmi rychle doběhneme konkurenci a budeme schopni bojovat o přední umístění,“ dodal Koloc. „Asie pro mě není cizí, jezdil jsem v ní s formulí A1 GP, mám zkušenosti s gétéčky i z Thajska. Startovali jsme také v Malajsii, Indonésii nebo Japonsku. Přemýšlel jsem nad nabídkou delší dobu. Už jsem trochu vypadl z tohoto prostředí proti době, kdy jsem zvládl za rok 25 víkendů,” konstatoval Enge. Nový tým bude používat Mercedes-Benz AMG GT3. Foto: Buggyra „Vedle Tomáše budu jako žák. Já se zatím svezl jen loni v Brně tři kola s lambem. Díky němu se budu rychleji s autem učit a mám od koho opisovat," podotkl Vršecký. Třetím členem sestavy se stává zanedlouho šestnáctiletá Aliyyah Kolocová. „Pojede v Číně exhibiční sérii GT a měla by absolvovat celý testovací program,“ vysvětlil Koloc. Začátek čínského mistrovství je ovšem kvůli pandemii koronaviru nejistý. „Pořadatelé počítají s prvním podnikem v červnu v Šanghaji. Teď je ale otázka, jestli se situace uklidní v Evropě,“ zapochyboval Koloc. Pokud ne, dojde na testování a virtuální souboje na simulátorech. Zdroj: Buggyra Zdroj: Buggyra Komentáře ke článku
|
Reklama