Seat Tarraco v terénu |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Vladimír Rybecký počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Seat Tarraco rozšíří nabídku SUV španělské značky, dosud sestávající z malého modelu Arona a kompaktního Ateca, o velké SUV, budoucího rivala Škody Kodiaq. Podrobnosti o tomto voze budou zveřejněny při mezinárodní prezentaci v Tarragoně 18. září. V předstihu se ale můžeme podívat na schopnosti tohoto vozu při jízdě v terénu. Seat Tarraco uveze až sedm cestujících a má zavazadlový prostor o objemu 760 l. Stefan Ilijevic je vedoucím divize Předvývoje, patentů a inovací společnosti Seat. Právě on usedl za volant kamuflovaného vozu, aby ukázal jeho schopnosti v typické středomořské krajině v okolí Tarragony. Po zapnutí zapalování a projetí prvních několika zatáček konstatuje: „Seat Tarraco v řidiči vyvolává velký dojem velikosti a prostornosti. Je to úžasný působivý pocit za volantem. Je velmi dynamický a zároveň se zde cítíte v bezpečí.“ „Zvládá skalnatý horský terén se svahem až 70 % s lehkostí a je navržen pro boční náklon až 85 %. Na tomto druhu terénu přináší pocit odolnosti a bezpečnosti,“ říká inženýr z technického centra Seat při jízdě na velmi strmém svahu. Kromě toho je model vybaven dvěma novými asistenty řidiče. Jedním z nich je Rollover Assist, který automaticky odemkne dveře, vypne motor a aktivuje tísňové volání v hypotetickém případě převrácení. Až šest jízdních režimů se ovládá jednoduchým pohybem ruky. „Jediné, co musíte udělat, je otáčet voličem režimu a jste připraveni k jízdě na asfaltu,“ říká po dokončení off-roadové části testu Stefan a volí „sportovní“ režim. „Všestranný rozsah jízdních schopností můžete využít v horách o víkendu a stejně pohodlně jezdit po městě," vysvětluje. „Navíc s adaptivním systémem zavěšení DCC získáte dynamický pocit z vozu, se kterým se můžete vydat také na dlouhé cesty,“ uzavírá Stefan Ilijevic. Zdroj: AUTONOVINY.cz, Foto: Seat Komentáře ke článku
|
Reklama