Déšť, jezdecké chyby i technické problémy. To vše přinesl druhý den sezonních testů formule 2 v Barceloně. Nejrychlejší čas si v něm připsal Roy Nissany ze stáje DAMS. Izraelec dosáhl svého nejlepšího času již dopoledne.
Zatímco v úterý dorazil do Barcelony déšť jen ráno, a to navíc ve velmi nízké intenzitě, ve středu jezdcům zkomplikoval život o něco více. Lehce zapršelo již dopoledne, v tomto případě ale trať ještě zůstala převážně suchá. V polovině odpoledních jízd ale déšť zahnal piloty na nějaký čas do garáže. Trať sice ještě nebyla dostatečně mokrá na nasazení mokrého obutí, současně už ale příliš kluzká pro suché gumy. V závěru ale déšť ustál a dráha opět oschla.
Své nejrychlejší časy zajela většina startovního pole už dopoledne. Na úplné špici se umístil s časem 1:28,812 Roy Nissany před Richardem Verschoorem (1:29,328) a Ajumu Iwasou (1:29,596). Během odpoledne, kdy se velká část jezdců věnovala dlouhým jízdám na tvrdé sadě pneumatik, sice vyhrál Marcus Armstrong (1:29,752) před druhým Felipem Drugovichem (1:29,960) a třetím Jürim Vipsem (1:30,148), v celkových výsledcích dne se ale nejrychlejší trojice nezměnila. První zůstal Nissany, druhý Verschoor a třetí Iwasa.
252133
Marcus Armstrong byl nejrychlejší odpoledne. Foto: FIA Formula 2
Během dne došlo hned k sedmi přerušením. Jen dopoledne jich navíc přišlo šest. První červená vlajka zavlála už během úvodní hodiny poté, co Marinu Satovi vypověděl službu motor a odstavil své auto na cílové rovince. Poté v paté zatáčce vycestoval z trati Ajumu Iwasa a o bariéru si poškodil předek vozu. V páté zatáčce skončili ve štěrku také Jake Hughes a Oliver Caldwell. Později se ještě roztočil v 11. zatáčce Jüri Vips a následně se postaral o přerušení opět Caldwell. Brit tentokrát zůstal stát ve čtvrté zatáčce. Odpoledne už se přerušovalo jen jednou, a to kvůli Calanu Williamsovi. Ten zůstal stát v poslední zatáčce.
252136
Jürimu Vipsovi se nevyhnuly potíže ani ve středu. Foto: FIA Formula 2
Bez potíží se druhý den testů neobešel ani u Jehana Daruvaly. Ind měl odpoledne blíže nespecifikované technické potíže, které mu v úvodu této části zhatily závodní simulace. Později se ale problémy podařilo vyřešit a junior Red Bullu se vrátil na dráhu.
Po úterní nehodě už se v akci neobjevil Cem Bölükbaşi. Monopost tureckého nováčka sice byl opraven, Bölükbaşi ale kvůli bolestem odletěl domů na vyšetření. Neobjeví se ani při závěrečném dni.
"Musel jsem testy opustit. Pocítil jsem nečekanou bolest trupu a zdá se, že to je následek mé nehody v Džiddě. Vrátil jsem se do Istanbulu na prohlídky. Po podrobných vyšetřeních budu pokračovat v přípravě na Imolu," sdělil na sociálních sítích.
p.
jezdec
tým
motor
čas
odstup
kol
1.
Roy Nissany
DAMS
Mecachrome
1:28,812
-
76
2.
Richard Verschoor
Trident
Mecachrome
1:29,328
+ 0.516
79
3.
Ajumu Iwasa
DAMS
Mecachrome
1:29,596
+ 0.784
50
4.
Ralph Boschung
Campos
Mecachrome
1:29,695
+ 0.883
74
5.
Calan Williams
Trident
Mecachrome
1:29,702
+ 0.890
50
6.
Marcus Armstrong
Hitech
Mecachrome
1:29,752
+ 0.940
76
7.
Théo Pourchaire
ART Grand Prix
Mecachrome
1:29,837
+ 1.025
85
8.
Liam Lawson
Carlin
Mecachrome
1:29,898
+ 1.086
85
9.
Felipe Drugovich
MP Motorsport
Mecachrome
1:29,960
+ 1.148
64
10.
Jehan Daruvala
Prema
Mecachrome
1:30,057
+ 1.245
64
11.
Jüri Vips
Hitech
Mecachrome
1:30,148
+ 1.336
52
12.
Amaury Cordeel
Van Amersfoort
Mecachrome
1:30,169
+ 1.357
61
13.
Dennis Hauger
Prema
Mecachrome
1:30,169
+ 1.357
62
14.
Oliver Caldwell
Campos
Mecachrome
1:30,245
+ 1.433
69
15.
Logan Sargeant
Carlin
Mecachrome
1:30,385
+ 1.573
87
16.
Enzo Fittipaldi
Charouz Racing System
Mecachrome
1:30,433
+ 1.621
83
17.
Frederik Vesti
ART Grand Prix
Mecachrome
1:30,468
+ 1.656
84
18.
Clément Novalak
MP Motorsport
Mecachrome
1:30,950
+ 2.138
53
19.
Jack Doohan
Virtuosi
Mecachrome
1:33,954
+ 5.142
75
20.
Jake Hughes
Van Amersfoort
Mecachrome
1:35,037
+ 6.225
38
21.
Marino Sato
Virtuosi
Mecachrome
1:35,275
+ 6.463
22
22.
Cem Bölükbaşi
Charouz Racing System
Mecachrome
-
0
Zdroj: vlastní reportáž redakce, úvodní foto: FIA Formula 2
Reklama
Komentáře ke článku
K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.