Obnovená Mototechna slaví 10 let |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Zdenda Balcar počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Mototechna patří mezi ikonické značky, které přežily politické změny roku 1989, rozdělení Československa i ekonomickou krizi nebo Covid. V roce 2012 Mototechna dostala nový život jako značka, pod kterou společnost AURES Holdings v České republice a na Slovensku sjednotila prodej zánovních automobilů. K desetiletému výročí působení obnovené značky na trhu se AURES spojil s autorem knih o minulosti automobilových značek Martinem Kupcem a výsledkem je přes 370 stran zajímavého čtení o historii Mototechny od roku 1949 i o její novodobé proměně v moderního prodejce zánovních vozů.
„Po vydání mé první knihy o škodovkách, jsem viděl velký zájem čtenářů o historii naší největší automobilky. Řekl jsem si, že by bylo dobré takto zpracovat i ostatní automobilové značky zastoupené dříve na našem trhu a od roku 1949 až do začátku devadesátých let prodávané prostřednictvím podniku Mototechna. Cílem knihy bylo i ukázat vývoj a trendy tištěné propagace tehdy a dnes,“ říká autor knihy o Mototechně Martin Kupec.
„Shodou okolností se nám právě v této době podařilo zakoupit ochrannou známku Mototechna, která se nám vzhledem k její stále velmi dobré znalosti mezi populací České i Slovenské republiky zdála pro uvedení nového segmentu vozů na trh jako velmi atraktivní. To se také v následujících letech potvrdilo. Vždyť od svého znovuuvedení na trh v roce 2012 Mototechna prodala už přes 110 000 vozů a v tuzemsku i na Slovensku se stala lídrem v obchodování se zánovními vozy. V současné době tvoří vozy z Mototechny již zhruba pětinu všech prodejů skupiny AURES Holdings. Značka je navíc velmi oblíbená i u starších zákazníků, kteří nostalgicky vzpomínají na staré časy právě se značkou Mototechna,“ dodala Karolína Topolová. Zdroj: AURES Holdings Komentáře ke článku
|
Reklama