Vrácení šikany na cílovou rovinku problémy vyřešilo
vydal:
Víťa Boch
zveřejněno:
31.8.2012, 23:15
počet komentářů:
0
INDYCAR rychle našla řešení problému vozů odlepujících se od vozovky při přejezdu přes tramvajové koleje na cílové rovince v Baltimoru. Prostě znovu postavila šikanu tam, kde loni stála, vozy zpomalila a problém se vyřešil. Sice to zabralo trochu času, snaha vytvořit v první zatáčce lepší místo pro předjíždění nevyšla, druhý trénink musel být posunut a zkrácen na půl hodiny, ale bez problémů se jej podařilo odjet. Jen Ryan Hunter-Reay vyvolal přerušení, když z jeho vozu začal vycházet bílý dým. Ale protože se poté do tréninku znovu zapojil, tak zřejmě zatím k výměně motoru tým nebude muset sáhnout.
Přeci jen se malý následek problémů z dopoledního tréninku objevil. Vloni druhý Oriol Servia si totiž i odpoledne stěžoval, že jej z přejíždění nerovnosti na dráze bolí hlava, což se projevilo i na jeho výkonu. Serviu teď čeká lékařské vyšetření.
Will Power potvrdil, že mu baltimorský okruh svědčí a v tréninku všem o skoro půl vteřiny poodjel. Rubens Barrichello i na pro něj neznámé trati v tréninku zajel dobrý výkon a patřila mu čtvrtá příčka. I přes leteckou vložku z prvního tréninku se nejlepší letošní nováček Simon Pagenaud dostal na druhou příčku před jednoho z vážných uchazečů o titul, Scotta Dixona. Druhý jezdec průběžného pořadí Ryan Hunter-Reay byl v tréninku sedmý. Helio Castroneves obsadil dvanáctou příčku. Za Newgardena zaskakující Junqueira, pro nějž jsou to první kilometry v Dallaře DW-12, byl třetí od konce. Na rozdíl od ostatních jezdců se ale může okruh učit i v trénincích ALMS, protože tento víkend startuje v obou sériích.
p.
Jezdec
Tým
M
Kol
Čas
Odstup
1.
W.Power
Team Penske
C
14
1:21.0185
2.
S.Pagenaud
Schmidt/Hamilton
H
13
1:21.4883
+ 0.469
3.
S.Dixon
Target Chip Ganassi Racing
H
14
1:21.7211
+ 0.702
4.
R.Barrichello
KV Racing Technology
C
13
1:21.9194
+ 0.900
5.
J.Hinchcliffe
Andretti Autosport
C
11
1:21.9236
+ 0.905
6.
S.Bourdais
Dragon Racing
C
13
1:21.9288
+ 0.910
7.
R.Hunter-Reay
Andretti Autosport
C
11
1:22.0263
+ 1.007
8.
M.Conway
A.J. Foyt Enterprises
H
15
1:22.1075
+ 1.089
9.
D.Franchitti
Target Chip Ganassi Racing
H
11
1:22.1254
+ 1.106
10.
C.Kimball
Chip Ganassi Racing
H
14
1:22.3243
+ 1.305
11.
E.Viso
KV Racing Technology
C
11
1:22.3276
+ 1.309
12.
H.Castroneves
Team Penske
C
10
1:22.3529
+ 1.334
13.
T.Kanaan
KV Racing Technology
C
8
1:22.4897
+ 1.471
14.
R.Briscoe
Team Penske
C
13
1:22.5584
+ 1.539
15.
JR Hildebrand
Panther Racing
C
13
1:22.6021
+ 1.583
16.
G.Rahal
Chip Ganassi Racing
H
12
1:22.6543
+ 1.635
17.
J.Wilson
Dale Coyne Racing
H
13
1:22.8225
+ 1.804
18.
M.Andretti
Andretti Autosport
C
10
1:22.9129
+ 1.894
19.
J.Jakes
Dale Coyne Racing
H
13
1:22.9542
+ 1.935
20.
T.Sato
Rahal Letterman Lanigan
H
13
1:23.1126
+ 2.094
21.
S.de Silvestro
Lotus HVM Racing
L
11
1:23.1360
+ 2.117
22.
A.Tagliani
Team Barracuda - BHA
H
10
1:23.1635
+ 2.145
23.
B.Junqueira
Sarah Fisher Hartman
H
17
1:23.6249
+ 2.606
24.
E.Carpenter
Ed Carpenter Racing
C
16
1:23.8550
+ 2.836
25.
O.Servia
Dreyer & Reinbold/Panther
C
12
1:24.6311
+ 3.612
Zdroj: Formule.cz
Reklama
Komentáře ke článku
K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.