V přípravě na kvalifikaci byl nejrychlejší Hamilton |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vítejte na Formule.cz a při sledování třetího tréningu na Velkou cenu Brazílie! Jezdci dostanou poslední hodinu na doladění nastavení vozů, vyzkoušení dlouhých stintů a v závěru bychom měli vidět i nácvik kvalifikačních kol. Na trať nejprve vyrazili jezdci Manoru a Sauberu a Felipe Nasr s Marcusem Ericssonem se rovnou pustili do delších stintů na tvrdších pneumatikách. Profil tratě se od loňského roku nezměnil, ale jezdci musí v některých zatáčkách volit odlišnou stopu kvůli vyšším obrubníkům a poškozenému povrchu trati a prý se to promítne i do časů na kolo. Hodně jezdců se včera večer stěžovalo na nedostatek přilnavosti. Räikkönen začal poměrně rychlým gólem, ale z prvního místa byl odsunut o trochu rychlejším Vettelem. Jezdci Mercedesu a Williamsu si dávali na čas a během první čtvrthodiny se neukázali. Bottasovi v některých pasážích chyběla stabilita a viděli jsme i létat jiskry a zařadil se na třetí místo, 4 desetiny za Vettela. Po 20 minutách zůstal Hamiltonův vůz stát na okraji trati. Brit "přišel o převodové stupně", ale jeho mercedes se přece jen pohnul a vlastními silami vrátil do boxové uličky. Massovi jeho rychlé kolo nevyšlo a zařadil se až do druhé desítky, lépe na tom nebyli ani piloti Red Bullu, a tak místa kolem Bottase obsadili jezdci včera nevýrazného Toro Rosso. Daniel Ricciardo a Daniil Kvjat z Red Bullu pokračují v jízdě s rozdílnými verzemi motoru Renault. Ricciardo včera vyzkoušel nový motor a dostane kvůli tomu penalizaci ztráty 10 míst na startu, ale rozdíl ve výkonu je prý téměř zanedbatelný. Kvjat by měl proto celý víkend odjet s jedním ze starších motorů. Hamilton se vrátil ještě před uplynutím poloviny tréninku a zařadil se za Rosberga. Na hranici první desítky balancovali jezdci Lotusu a Force Indie. Hamilton si užíval klidnou jízdu pouze 5 minut, pak jsme jeho vůz spatřili ve výjezdové zóně vedle zatáčky číslo 11. Opět se mu podařilo vrátit k mechanikům, Rosberg mezitím týmu oznámil rychlou ztrátu přilnavosti zadní části vozu a také se vrátil do garáže. Kvjat se pustil i do krátkého stintu na měkčích pneumatikách, což ho vyneslo na třetí místo, ale daleko za nejlepší časy Mercedesu. Čtvrthodinu před vypršením času vyhrazeného pro poslední trénink se trať vyprázdnila a závodníci se začali připravovat na nácvik kvalifikačního kola. Ricciardovi se na měkkých pneumatikách podařilo překonat Hamiltonův nejlepší čas na tvrdých a na chvíli přebral jeho druhé místo. Ericsson a Nasr se nedostali ani před staré časy Ferrari. Hamilton se s měkkých pneumatikami dostal 1.2 sekundy před Rosberga. Německý jezdec Mercedesu odpověděl pouze časem o více než desetinu sekundy pomalejším. Verstappen se zařadil 3 tisíciny sekundy za Ricciarda, pak se ale ještě dokázal zlepšit. Velmi dobré časy předvedli Hülkenberg s Pérezem a Grosjean s Maldonadem a nechali za sebou všechny vozy poháněné Renaultem. Na méně než sekundu se Mercedesu přiblížil pouze Vettel, za kterého se zařadil jeho týmový kolega. Bottas podle očekávání oddělil piloty Mercedesu a Ferrari od Force Indie a Lotusu, Massa však překvapivě zůstal ve spodní polovině tabulky. Kromě Manoru jsou favority na vypadnutí v Q1 piloti Sauberu a McLarenu bojující o osmou příčku poháru konstruktérů.
Zdroj: formulecz,formula1,autosport,pitpass Komentáře ke článku
|
Reklama