Podle Alonsa kritika pomohla vývoji |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Fernando Alonso si myslí, že tvrdá kritika pohonné jednotky Honda během Velké ceny Japonska pomohla otočit vývojový program správným směrem. Dvojnásobný mistr světa se nezdráhal do týmové vysílačky hovořit o motoru patřícím do GP2, ne do F1, a jak sám přiznal, tušil, že se to dostane do živého přenosu. Honda si musela uvědomit, že potřebuje nakopnout vývoj a neštítit se ani radikálních opatření. "Potřebujeme poměrně extrémní změnu, pokud máme být příští rok konkurenceschopní," řekl Alonso BBC během vzpomínání na významné okamžiky sezony 2015. "Na velkou díru velká záplata a myslím, že to pomohlo rozhodnout se pro velkou záplatu. Hodně ze zpráv poslaných týmu přes rádio se do TV nedostane. Například hodně z komunikace po opuštění boxové uličky, když jsme týmu vděční, že si poradil s problémy. Někdy museli vyměnit tři motory a získali jsme bod nebo dva nebo jsme skončili až těsně za body. Když řeknu něco pozitivního, obyčejně se to do vysílání nedostane. V Japonsku, když se to dostalo do živého přenosu… Možná jsem věděl, že to dají do televize."
Sezóna 2015 měla v podání McLarenu jen pár světlých momentů, Alonso nejraději vzpomíná na Austin, kde závod začal na mokré trati. "V Austinu jsem byl jeden z nejrychlejších. Během prvních 20 kol se jezdilo na mokré trati a v osmi nebo devíti z nich jsem byl rychlejší než Lewis (Hamilton) v čele závodu. Bohužel jsme ale nebyli dostatečně konzistentní. Někdy nám prostě chyběla kola (na trati, v trénincích), občas jsme měli mechanický problém a nejednou jsme byli rychlí v zatáčkách ale velmi pomalí na rovinkách. Příští rok bude lepší." Zdroj: planetf1 Komentáře ke článku
|
Reklama