Renault výrazně zlepšil svůj motor |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Podle Cyrila Abiteboula se Renaultu podařilo výrazně vylepšit svou pohonnou jednotku. Takto velké zlepšení se mu prý nepodařilo od začátku sezóny 2014, ale otázkou zůstává, s čím přijdou ostatní výrobci motorů. "Pro nás to nebude malý krok," řekl generální ředitel týmu Renault Sport. "Otázka zní, jak jsme si vedli v porovnání s konkurencí. Pokrok je relativní a bude závislý na tom, s čím přijdou Mercedes, Ferrari a Honda. Ale z našeho úhlu pohledu je to velký krok. Největší od změny pravidel." Rémi Taffin, který je nyní technickým ředitelem pro motory, ale prozrazuje, že velké změny se dotknou pouze některých oblastí a na jiné se použijí žetony během sezóny. "Do Melbourne dovezeme pohonnou jednotku, která bude pokračováním práce zahájené vloni, ale s pár doplňky, které koncept posouvají dál," řekl Taffin. "Zároveň pracujeme na zlepšení dalších oblastí, takže během sezóny nasadíme další zlepšení, ale už Melbourne bude významným krokem z místa, kde jsme skončili v roce 2015. Na celý rok 2016 se ale díváme jako na pokládání základů pro sezónu 2017, kdy by už mělo dospět naše nové partnerství (mezi francouzským motorovým oddělením a anglickým Enstone)."
Renaultu pomohl i jednorázový test motoru ve voze Red Bullu během Velké ceny Brazílie 2015. "Už v roce 2015 jsme realizovali pár nápadů, když jsme na konci sezóny vyzkoušeli D-specifikaci pohonné jednotky. Sice se nedržíme všech do té doby vyvinutých konceptů, ale test na trati nám přinejmenším poskytl cenné informace. Od té doby jsme pracovali hlavně na spalovací komoře a turbodmychadle, abychom získali více výkonu a neobětovali spolehlivost." Zdroj: motorsport Komentáře ke článku
|
Reklama