Vettel testoval na mokré trati a havaroval |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Sebastian Vettel včera opět usedl do přechodného vozu Ferrari, aby na okruhu Fiorano otestoval různé prototypy pneumatik do extrémního počasí. Přechodný vůz je vůz Ferrari z roku 2015 s aerodynamikou a závěsy kol upravenými speciálně pro testování nových, širších pneumatik sezóny 2017. Testování nových slicků bylo ukončeno po poslední velké ceně sezóny 2016 a opět začne, když se 27. února všechny týmy se svými novými vozy setkají v Barceloně. Před Pirelli je ale i jiná výzva. Jezdci si loni stěžovali na neefektivní pneumatiky do extrémního počasí, tzv. "mokré pneumatiky". Zároveň letos začne platit pravidlo o pevném restartu závodu z hlavní rovinky, pokud závod kvůli mokré trati začal za bezpečnostním vozem, kvůli čemuž bude důležité rychlé zahřívání mokrých pneumatik.
První test ale nedopadl nejlépe, Sebastian Vettel v chladném počasí během jednoho ze zahřívacích kol přišel o kontrolu nad vozem a havaroval.
Jezdec Ferrari si z havárie odnesl jen pár modřin, ale vůz se nedal opravit na místě, musel být převezen zpět do továrny v Maranellu a test předčasně skončil. Dnes měl Vettela vystřídat testovací jezdec Antonio Giovinazzi, ale Vettel možná bude chtít dokončit začatou práci a mladého Itala pustí za volant až odpoledne. Testu mokrých pneumatik bude vyhrazen i jeden z prvních čtyř dnů společných předsezónních testů v Barceloně, aby Pirelli získalo data z vozů sezóny 2017. Zdroj: motorsport Komentáře ke článku
|
Reklama