V nedělním sprintu měl z pole position startovat Nobuharu Matsushita, smůla ho však potkala už před závodem a kvůli technickým potížím musel startoval z boxové uličky. Jeho první pozice na startovním roštu tak zůstala neobsazena. Na dalších místech se seřadili Ghiotto, Albon, Rowland a King.
Po zhasnutí červených světel se vedení ujal Luca Ghiotto, i kdy na něho tvrdě dotíral Alex Albon. Skvěle odstartoval Charles Leclerc, který se po startu ze šestého místa posunul na místo třetí.
Pak se Norman Nato dostal do kontaktu s Oliverem Rowlandem, ze závodu byl nucen odstoupit a na trať vyjel safety car. Při restartu se strhla bitva mezi vedoucí trojicí. Ghiotto si své první místo dokázal udržet, za něj se zařadil Leclerc a jako třetí Albon. Dopředu se začal propracovávat vítěz sobotního závodu Artem Marekelov, nejprve zdolal již čtvrtého Albona, následně Rowlanda a ocitl se na třetí příčce. Pak ale Markelov uskutečnil pro sprint poněkud netradiční krok a vydal se do boxů pro nové pneumatiky, vrátil se až hluboko v poli.
174110
Charles Leclerc se mezitím dostal do vedení, za ním jezdil Ghiotto a Rowland. Z Leclercova rádia se ozývaly záhadné zprávy o plánu B, a fanoušci zachvíli mohli poznat, o co se jedná. Charles totiž z vedoucí pozice zajel do boxů pro čerstvou sadu pneumatik! Na trať se vrátil jako čtrnáctý. Ale na rozdíl od Markelova, který uvízl v poli, se ihned začal propracovávat dopředu. Na kolo byl o 4 sekundy rychlejší než špička, toho dokázal skvěle využít a všem divákům tak připravil nezapomenutelnou podívanou. Ač úplný nováček, předjížděl jednoho soupeře za druhý. Kolo před cílem byl již třetí, ale to mu nestačilo, zdolal druhého Rowlanda, v závěrečném kole předjel i Ghiotta a ujal se vedení. Famózním způsobem tak získal své první vítězství v F2. Zároveň se dostal i do čela šampionátu, jelikož Markelov dokázal získat pouhý bod za osmé místo.
Jezdec
Tým
Čas/Odstup
1.
C.Leclerc
Prema
43:01,023
2.
L.Ghiotto
Russian Time
+1,596
3.
O.Rowland
Dams
+2,898
4.
N.Latifi
Dams
+7,575
5.
J.King
MP Motorsport
+9,962
6.
N.de Vries
Rapax
+10,865
7.
A.Albon
ART
+11,382
8.
A.Markelov
Russian Time
+18,956
9.
J.Cecotto
Rapax
+19,150
10.
A.Fuoco
Prema
+19,983
11.
S.Canamasas
Trident
+28,829
12.
L.Delétraz
Racing Egnineering
+31,187
13.
G.Malja
Racing Engineering
+33,622
14.
N.Matsushita
ART
+34,392
15.
S.Coletti
Campos
+35,901
16.
N.Jeffri
Trident
+41,595
17.
S.Gelael
Arden
+52,029
18.
S.Camara
MP Motorsport
+68,570
19.
R.Boschung
Campos
neklasifikován
20.
N.Nato
Arden
neklasifikován
Zdroj: foto: fiaformula2.com
Reklama
Komentáře ke článku
K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.