vydal:
Róbert Randuška
zveřejněno:
14.7.2017, 18:20
počet komentářů:
0
Scuderia Ferrari ve Velké Británii podle očekávání nasadila nové motory. Německé noviny Bild tvrdí, že pod karoserií červených vozů se nyní ukrývá o 15 koňských sil více. Ať je to pravda nebo ne, ani jeden z jezdců si nemyslí, že nové koně budou zbraní, která rozhodne šampionát.
"Nevím, jestli to něco viditelně změní. Je to plánovaná změna a neměla by otřást současnou hierarchií," cituje Sebastiana Vettela italský Mediaset.
Kimi Räikkönen dodal: "Měli bychom tu (na okruhu Silverstone) být silní, ale ne kvůli motorům. Celý paket, ten může něco změnit."
Níže si můžete prohlédnout tabulku použitých částí pohonných jednotek, jak vypadala předtím, než týmy dorazily do Silverstone, tedy předtím, než Ferrari i Honda oficiálně informovaly FIA o použití nových dílů.
Jezdec
Vůz
ICE
TC
MGU-H
MGU-K
ES
CE
Hamilton
Mercedes
2
2
2
2
2
2
Bottas
Mercedes
2
2
2
2
2
2
Ricciardo
Red Bull
3
3
4
2
2
2
Verstappen
Red Bull
3
3
4
2
2
2
Vettel
Ferrari
2
4
3
2
2
2
Räikkönen
Ferrari
2
3
2
2
2
2
Pérez
Force India
2
2
2
2
1
2
Ocon
Force India
2
2
2
2
2
2
Massa
Williams
2
2
2
2
2
2
Stroll
Williams
2
2
2
2
1
2
Alonso
McLaren
5
7
7
5
4
4
Vandoorne
McLaren
4
7
7
4
5
5
Kvjat
Toro Rosso
3
3
3
2
3
3
Sainz
Toro Rosso
3
3
3
3
2
3
Grosjean
Haas
3
4
3
3
2
2
Magnussen
Haas
3
4
3
3
2
2
Hülkenberg
Renault
3
3
4
2
3
3
Palmer
Renault
3
4
4
2
3
3
Ericsson
Sauber
3
3
3
3
2
2
Wehrlein
Sauber
3
3
3
3
2
3
Pohonná jednotka vozu F1 je pravidly rozdělena na 6 částí: motor s vnitřním spalováním (ICE), turbodmychadlo (TC), motorgenerátor rekuperace kinetické energie (MGU-K), motorgenerátor rekuperace tepelné energie (MGU-H), úložiště energie (baterie, ES) a řídicí elektroniku (CE).
Zdroj: f1i, grandprix
Reklama
Komentáře ke článku
K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.