Po sobotních trestech připadlo pole position Normanu Natovi. Jako druhý startoval Roberto Merhi, tomu se závodní víkend s Rapaxem dařil mnohem lépe než jeho debut s Camposem v Barceloně. Jako třetí startoval Sette Camara, právě on přišel o pole position kvuli diskvalifikacím jeho soupeřů. Dlouho však smutnit nemusel…
Sette Camara předvedl vynikající start a ihned se ujal vedení. Na druhé místo se zařadil de Vries, závodící tentokrát pro Racing Engineering, třetí jezdil Norman Nato a Roberto Merhi čtvrtý.
Skvěle si vedl Charles Leclerc startující z 19. místa a Oliver Rowland startující s místa 20. Ve druhém kole jezdil Rowland už 12. a Leclerc 13. Ve třetím kole spolu oba soupeři o titul svedli souboj, z kterého vzešel vítězně Leclerc. Pak Monačan začal svou stíhací jízdu, nejprve zdolal Ferrucciho, pak Visoiu, Déletraze a Malju. Pak se v bitvě o sedmou pozici ocitl za svým týmovým kolegou Fuocem.
Tento souboj se však odvíjel trochu jinak, než se očekávalo. Fuoco zaútočil na před ním jedoucího Markelova a přejel ho. Markelov mu to však vrátil, souboje využil Leclerc a svého týmového kolegu předjel. V bitvě o šesté místo na něho tedy čekal opravdu silný soupeř v podobě Markelova. Několik kol to sice trvalo, nakonec ale Leclerc předjel poměrně snadno i pilota Russian time. I když situaci mu usnadnily problémy s motorem, které Markelova trápily, a kvuli nimž byl také nakonec nucen ze závodu odstoupit.
Pak na Leclerce čekal pátý Roberto Merhi, bývalí pilot F1 nebyl jednoduché sousto, ale i jeho Monačan nakonec zdolal. Kam by Leclercova stíhací jízda vedla, se však již nikdy nedozvíme, dvě kola před cílem narazil do bariéry Nobuharu Matsushita při poměrně vážně vypadající nehodě, a na trať byl vyslán safety car. Ten vydržel na trati až do cíle a jakoukoliv akci tak znemožnil.
Hlavní hvězdou televizních kamer byl v průběhu závodu sice Leclerc, ale i piloti na čele si vedli výborně. Byť po celou dobu jezdili v nezměněném pořadí. Své první a zasloužené vítězství si připsal Sette Camara, nejmladší pilot šampionátu. Kromě toho se jednalo o vůbec první stupně vítězů této sezóny pro stáj MP Motorsport. Druhý dojel Nyck de Vries, po podiových místěních s Rapaxem tak přidal první stupně vítězů se stájí Racing Engineering. Třetí místo si po několika pěkných soubojích vybojoval Luca Ghiotto.
Leclerc nakonec dojel pátý. Špatně si nevedl ani Rowland, ten proťal cílovou pásku jako osmý.
Jezdec
Tým
Čas/Odstup
1.
S.Sette Camara
MP Motorsport
39:40,215
2.
N.de Vries
Racing Engineering
+0,623
3.
L.Ghiotto
Russian Time
+2,403
4.
N.Nato
Arden
+3,109
5.
C.Leclerc
Prema
+3,820
6.
R.Merhi
Rapax
+4,894
7.
A.Fuoco
Prema
+5,448
8.
O.Rowland
Dams
+5,828
9.
N.Latifi
Dams
+6,690
10.
S.Ferrucci
Trident
+9,202
11.
G.Malja
Racing Engineering
+9,629
12.
L.Déletraz
Rapax
+10,556
13.
R.Boschung
Campos
+10,865
14.
J.King
MP Motorsport
+11,095
15.
N.Jeffri
Arden
+12,070
16.
R.Visoiu
Campos
+13,709
17.
S.Gelael
Arden
+14,121
18.
A.Albon
ART
+17,543
19.
N.Matsushita
ART
neklasifikován
20.
A.Markelov
Russian Time
neklasifikován
Reklama
Komentáře ke článku
K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.