clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Renault chce porazit velikány s 85% kapacitou

vydal: Róbert Randuška
zveřejněno: 6.2.2018, 17:55

počet komentářů: 0


Cyril Abiteboul už jednou zmínil, že nehodlá tovární tým Renaultu zvětšit až na úroveň Mercedesu, Ferrari nebo Red Bullu. Bývalý Lotus se během dvou let rozrostl o více než sto zaměstnanců, ale nábor nováčků již zpomaluje a v konečném stádiu má v Enstone pracovat kolem 750 lidí.

"V podstatě jsem před náš tým, nás všechny a mě nevyjímaje, postavil střednědobou výzvu konkurovat top stájím s 85 procenty jejich kapacit a zdrojů," cituje Abiteboula Motorsport. "To platí pro rozpočet i pro počet zaměstnanců. Nechci se pokusit vyrovnat Mercedesu nebo Red Bullu jenom proto, abychom na tom byli stejně. Snažím se dělat to, co oni, ale efektivněji, což byl vždy styl Renaultu v F1. Nesmíme z toho udělat závody ve zbrojení."

Z dlouhodobého hlediska Abiteboul počítá, že Liberty Media zavede opatření na snížení nákladů týmů. Ať už to bude rozpočtový strop, omezení počtu zaměstnanců nebo redukce možností vývoje, pro Renault by to mohlo znamenat propuštění lidí najatých v letech 2018 a 2019 ještě před 1. lednem 2021.

"Ještě budeme růst, ale tempo se bude zpomalovat. Stává se ohromně náročným všechny ty lidi řídit. Musíme zpomalit a stabilizovat základy, zjistit co funguje a co ne, identifikovat silné a problematické stránky našeho týmu a ještě mít malou rezervu, abychom mohli eliminovat slabiny.

Neradi bychom šli až na úroveň, z níž bychom za pár let museli klesnout. Proto se snažím budovat tým s rozumnou velikostí, ale bez toho, abych ohrozil náš plán zapojit se v roce 2020 nebo 2021 do bojů o tituly. Chceme se držet počtu 700 až 750 zaměstnanců v Enstone."

Zdroj: motorsport

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Renault podcenil své motorové soupeře - 17.8.2018
Renault brojí proti supertýmům - 10.8.2018
Renault už Hornerova vyjádření nečte - 31.7.2018
Renault konečně doladil dlouho očekávané MGU-K - 27.6.2018
Renault by mohl mít nejvýkonnější motory - 23.4.2018

Reklama