Zklamaný Haas by chtěl chaos |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
"Tak tato kvalifikace je pro nás velkým zklamáním," řekl po závodě šéf týmu Haas Gűnter Steiner. Není divu, jezdci si moc nezajezdili a jeden po druhém se ocitli v situaci, kdy nemohli bojovat o postup do další části kvalifikace. Ta ještě pouze začínala, když jsme viděli, jak se Romainu Grosjeanovi zablokovala kola a vjel do výjezdové zóny, ale zpátky se nevrátil. "Po tvrdém probrzdění jsem jel rovně do výjezdové zóny, zařadil zpátečku, vše fungovalo, ale najednou jsem přišel o hydrauliku," popsal svou kvalifikaci Grosjean, jenž bude do závodu startovat z posledního místa. "Nedalo se nic dělat. Řadil jsem směrem nahoru i dolů, zkoušel, ale převodovka byla zaseknutá na neutrálu. Škoda, protože jsem doufal, že najdeme správný způsob. Zítra se bude dát předjíždět, možné je všechno a já mám odloženou spoustu (nepoužitých) pneumatik." Kevinu Magnussenovi se povedlo postoupit z Q1, ale ztratil při tom levý deflektor. V Q2 byl pak o sekundu pomalejší než na začátku kvalifikace, což ho odsoudilo ke startu z 15. místa. :"Mohlo to být lepší, ale štěstí nám dnes nepřálo. Z patnácté pozice se dá zaútočit na body, takže zůstávám pozitivně naladěn. Jistě se naskytnou příležitosti. Výjezd mimo trať zde není ničím neobvyklým, a pokud to udělá vůz před vámi, dostáváte pozici zdarma. Není důvod hned se vzdávat." Zdroj: haas Komentáře ke článku
|
Reklama