|
||||||||||
|
|||||
Dáme kvíz? [ odkaz ] |
|||||
|
||||||
|
||||||
Tady sem něco našel , to 1. je průměrná rychlost vítěze Papise a to 2. nevím přesně, možná jen max. rychlost v kvalifikaci. [ odkaz ] |
||||||
|
|||||
Dobrý den.prosim vás nevíte někdo hodnotu nejrychlejšího kola v km/h které zajel Gil De Ferran při závodě CART roku 2000 v Miami na oválu Homestead.Děkuji |
|||||
|
|||||
Uz len nech to zacne davat nova a bude dobre |
|||||
|
||||||
|
||||||
Ten jejich odkaz ale stál taky za zdrávas... |
||||||
|
|||||
to je různé, ale odpověď vždy najdete zde. [ odkaz ] |
|||||
|
|||||
Dobrý den, také by mě zajímalo, kde bych mohl ICS sledovat. Hledal jsem to všude možně, ale bez úspěchu, Prosím o pomoc !!! |
|||||
|
|||||
Přeji hezký den, mohl by mi někdo sdělit, kde se dají sledovat přenosy ICS - TV, nebo NET? předem děkuji |
|||||
|
|||||
Dival se kurna nekdo na NASCAR? Myslim tim zavod v Joillet na Chicagoland Speedway. Zavod masakrozni. Robby Gordon , prej pekna cenichovka , pak super souboj Jeffa ,,buldozer" Gordona a Davida Reutimanna. No a k vitestvi Davida snad neni co dodat. SUPR! |
|||||
|
|||||
Tak podle TV Nova má Josef Král zlomený jeden a nalomený další obratel.... To je takové typické IndyCarovské zranění Moment, nestaví ty auta pro GP2 taky náhodou Dallara? Nad tím, co mají ve Španělsku v nemocnici a u FIA při závodech za doktory se snad radši ani pozastavovat nebudu... |
|||||
|
||||||
|
||||||
No ono to Richter je i dost v Česku,a i v USA. |
||||||
|
||||||
|
||||||
tak vita mu poslovenčil priezvisko a čo |
||||||
|
||||||
|
||||||
*o 3 zívody mín ....ten blbej Num Lock ,zajímalo by mě k čemu ho vůbec na klávesu dělaj |
||||||
|
|||||
Je docela vostrý že Takuma Sato má stejně budů jako Graham Rahal kterej jel o závody mín. Sice je Takuma v ICS nováček,ale nečekal sem že bude jezdit takhle blbě. |
|||||
|
||||||
|
||||||
On je to Richtr a né "Richter". Ale jinak souhlasim.... poslední dobou mele kraviny |
||||||
|
|||||
Tak od Tomáše Richtera se nám stal kritik amerického motorsportu. Tak prý na americké soutěže se stačí podívat akorát na závěr, což samozřejmě v F1 nechceme... No jo, ono nám stačí se tam podívat na start a prvních pět kol |
|||||
|
||||||
|
||||||
Díky, to jsem chtěl vědět. Takže oni tam sice Jim Clark a Graham Hill startovali, ale jen soukromě a ne v F1. |
||||||
|
||||||
|
||||||
teda dva body místo jednoho |
||||||
|
||||||
|
||||||
Bodovalo se v rámci systému v F1, takže vítěz dostal 8, druhý šest, pak 4, 3 a 1. (Tehdy se takhle bodovalo). Jenže Indy500 bylo součastí MS jen od roku 1950 - 1960. Ironicky, teprve, když závod z kalendáře vyřadili, začal přiliv evropských pilotů... |
||||||
|
|||||
Ještě by mě zajímala jedna věc: všeobecně se ví o tom, že v 60.letech se závody 500 mil Indianapolis započítávaly (pro ty kdo se jej zúčastnili)i do MS F1. I já o tom četl v nějakých článcích a v knížce. Ale co tam už nestálo, jak to bylo s bodováním do mistrovství světa F1? Vím že se zúčastnil třeba Jimmy Clark a jak dopadl teď nevím, ale pokud by zvítězil, bral by tehdy 50 bodů po americkém způsobu, nebo jen 9 po evropském? A co další bodovaná místa?... |
|||||
|
||||||
|
||||||
Jeden bod za vítězství v kvalifikaci...tam stojí, + dva body za největší počet kol ve vedení. O patnácti bodech za kvalifikaci v indy (11 za třetí místo)zkrátka že Indianapolis je výjimka tam nic není, tak se nedivte, že se divím. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Jj jak říká Superfly, Dario byl 3. v kvaldě + bral body za největší počet kol ve vedení. |
||||||
|
||||||
|
||||||
braly se body za kvalifkaci, vítěz kv. dostal 15, druhej 13, pak 11 nebo tak nějak to bylo...atd |
||||||
|
|||||
Koukám tady do výsledkových tabulek ICS, a nevěřím svým očím: Franchitti tam má u předposledního závodu (což byla tuším Indy500) připsáno 64 bodů? Jak to dokázal, nebo se v Indy boduje jinak? |
|||||
|
||||||
|
||||||
No pochybuju, že Shell a Mobil1 budou v jedný stájí... Jinak já mám informace, že Penske v NASCAR bude propagovat Pennzoil a v IndyCar všichni 3 jezdci Shell V-Power. A Hornisch bych řekl, že taky bude v barvách Pennzoilu. |
||||||
|
|||||
Vcera pri zavode NASCAR Aarons 499 v Talldeze me zaujala zprava ze pro rok 2011 do tymu Penske prichazi velky sponzor. Tim sponzorem bude k prekvapeni vsech spolecnost Shell. Pro tym Penske a jeho jezdce to bude znamenat nektere presuny. Do stavajiciho vozu Kurta Busche #2 [ odkaz ] se presune pro pristi rocnik Bred Keselowski a Kurt Busch bude v novem voze #22 oblekat barvy Shellu. Shodou okolnosti vsak vcera vyhral dosavadni propagator tehto paliv Kevin Harvick #29 [ odkaz ] z Richard Childress Racing ktery tak pro pristi sezonu bude muset hledat noveho sponzora. Otazkou zustava jestli nadale vsak zustane u Penske i sponzor Mobil1 ktery propaguje na voze Sam Hornisch #77 a vlastne i jezdci z ostatnich serii Penskeho klanu. |
|||||
|
||||||
|
||||||
a je tam Castronoves miesto Castroneves |
||||||
|
|||||
Zdar, jen chci upozornit na preklep v soupisce tymu ICS 2010, je tam de Ferrarn misto de Ferran. |
|||||
|
|||||
Pojídný penis (Delta Wing) v Long Beach [ odkaz ] Stále říkám NE |
|||||
|
|||||
Ale ne, začlo se šetřit :( U tréninků nebude komentář z rádia. A kvalifikaci a závod budou komentovat z Indianapolis, takže nebudou mít reportéry na trati a v boxech :((( |
|||||
Reklama