|
|
<< (1) >> zobrazeny komentáře 1 až 15 z 15
|
|
|
|
Roberto
- WWW.Robertozoznam.sk 05.03.2021 16:50 |
|
|
|
|
|
|
Scuderia Ferrari píše: Tak přiznávám, že na čísla jsem nekoukal. Vycházel jsem spíš z toho, že Ferrari kromě hypersportů dělá i takovou tu "sériovou" produkci pro "neVIP" klientelu, kdežto McLaren mám zafixovaný ve škatulce miniautomobilek zaměřujících se na ty vyložené rarity (Koenigsegg, Pagani,...?). Ale uznávám, že střílím od boku a objektivně tam dělat hranici asi nelze. Co se ale počítá a má i značný přesah do F1 je, že Ferrari dělá vlastní motory. |
|
|
|
|
|
Tak áno, motory sú veľká pýcha Ferrari, ale zase McLaren na to o koľko je mladší zašiel ďaleko a ani nepoužíva motory od inej automobilky, ako napríklad Aston Martin, ale majú zmluvu so špecializovanou firmou Ricardo, takže majú také polovalstné motory vlastne, ktoré nie sú z iných áut. Takže možnosť vlastného motora McLarenu aj ve F1 nikdy nevyzerala tak reálne, ako vyzerá reálne teraz s výhľadom na rok 2025 (hoci imho šanca je malá a ešte by to bolo stále predčasné). A nový model McLaren Artura má byť za 225 tisíc dolárov, takže ani nie je pravda že by robil iba extravagantné hyperšporty. |
|
|
|
|
juras
- williamsquick.cz 04.03.2021 19:06 |
|
|
|
|
|
Když jsme u toho...ani Ferrari už není úplně to pravé Ferrari. Posledním mohykánem byl do loňského roku Williams... leč Frank nenašel nástupce, dlouhá léta se bránil pustit otěže až se tým dostal do situace že rodina Williamsu ho musela prodat. Bohužel se ukázalo že asi skutečně z týmu vyprchal duch dvojice Frank-Patrik a Claire ač Angličanka...bohužel nebyla typ premiérky Thatcherové. Haas měl podle mě velmi impozantní vstup do F1...ten trend nakoupit max. hotových dílů a těžit z úzké spolupráce s Ferrari byl ve své době výborný tah. Mě to přijde tak že u Haasu nastal obrat v okamžiku kdy se že Sauberu stala Alfa Romeo s vazbou na Ferrari...jakoby Haas byl odsunuty na druhou kolej. On Haas dostal po dvou výborných letech čuchnout k realitě F1. |
|
|
|
|
Scuderia Ferrari
- JJseznam.cz 04.03.2021 12:48 |
|
|
|
|
|
|
Roberto píše: Tak podľa rýchleho pohľadu na Wikipediu McLaren vyrába 4662 jednotiek (automobilov), Ferrari 10131. Myslím, že ich môžeme dať do jednej ligy. Teraz je Covid a tak ďalej, ktovie aké sú súčasné a aké normálne čísla, ale myslím že ich môžeme vidieť v jednej lige. |
|
|
|
|
|
Tak přiznávám, že na čísla jsem nekoukal. Vycházel jsem spíš z toho, že Ferrari kromě hypersportů dělá i takovou tu "sériovou" produkci pro "neVIP" klientelu, kdežto McLaren mám zafixovaný ve škatulce miniautomobilek zaměřujících se na ty vyložené rarity (Koenigsegg, Pagani,...?). Ale uznávám, že střílím od boku a objektivně tam dělat hranici asi nelze. Co se ale počítá a má i značný přesah do F1 je, že Ferrari dělá vlastní motory. |
|
|
|
|
Roberto
- WWW.Robertozoznam.sk 04.03.2021 12:31 |
|
|
|
|
|
|
Scuderia Ferrari píše: S tou nezávislostí to máš těžké. Ta něco znamenala ještě v době, kdy byl tým v rukou rodiny Williamsů. Do toho převzetí Doriltonem jsem ho bral s větším respektem. Teď zůstává hlavně to jméno a samozřejmě určitá kontinuita, ale nemohu než hledat paralelu s McLarenem a tu toho všichni v podstatě víme, jak to má historicky se závislostí/nezávislostí. Značný podíl akcií v rukou šejků, exkluzivita s Hondou, pak dlouholetý "tovární" tým Mercedesu, úlet s Hondou,... Někdo by mohl namítnout, že McLaren je i automobilka... No, nějaká auta sice vyrábí, ale že by se mohl měřit s Ferrari, nemluvě o Daimleru nebo Renaultu...? |
|
|
|
|
|
Tak podľa rýchleho pohľadu na Wikipediu McLaren vyrába 4662 jednotiek (automobilov), Ferrari 10131. Myslím, že ich môžeme dať do jednej ligy. Teraz je Covid a tak ďalej, ktovie aké sú súčasné a aké normálne čísla, ale myslím že ich môžeme vidieť v jednej lige. Williamsová urobila sériu zlých rozhodnutí, imho, respektíve nerobila nič, ale aj tak mi príde sympatické, že tím ešte bojuje o nezávislosť. Isteže tím, ktorý existuje, sa môže vrátiť k starej sláve, ale je to cesta, ktorú ešte nikto neprešiel celú. |
|
|
|
|
Scuderia Ferrari
- JJseznam.cz 03.03.2021 16:49 |
|
|
|
|
|
|
Roberto píše: Asi hej, ale ak sa neodlepí od dna, tak to s jeho nezávislosťou nebude vyzerať dobre. Už že ruší vlastné prevodovky je nie malá vec. A so zlepšovaním efektivity sa dá ísť ďalej a ďalej... |
|
|
|
|
|
S tou nezávislostí to máš těžké. Ta něco znamenala ještě v době, kdy byl tým v rukou rodiny Williamsů. Do toho převzetí Doriltonem jsem ho bral s větším respektem. Teď zůstává hlavně to jméno a samozřejmě určitá kontinuita, ale nemohu než hledat paralelu s McLarenem a tu toho všichni v podstatě víme, jak to má historicky se závislostí/nezávislostí. Značný podíl akcií v rukou šejků, exkluzivita s Hondou, pak dlouholetý "tovární" tým Mercedesu, úlet s Hondou,... Někdo by mohl namítnout, že McLaren je i automobilka... No, nějaká auta sice vyrábí, ale že by se mohl měřit s Ferrari, nemluvě o Daimleru nebo Renaultu...? |
|
|
|
<< (1) >>
zobrazeny komentáře 1 až 15 z 15 |
|
|