KOMENTÁŘE KE ČLÁNKU: |
|
|
|
Ze zeleného tábora je cítit frustraci. počet komentářů:
5 |
|
<< (1) >> zobrazeny komentáře 1 až 5 z 5 |
|
||||||
|
||||||
Však už boli na čele. Aj keď iba ako Safety Car. |
||||||
|
|||||
Ten tým je přesně tam, kam patří. Jen je mi líto, že je pod jménem Aston Martin. |
|||||
|
||||||
|
||||||
Áno, súhlas, vlaňajší Mercedes (a čiastočne aktuálny Mercedes, to sa týka vecí, ktoré priamo v súlade s pravidlami nakupuje) s novou podlahou. Tá môže byť v štýle Mercedesu, lenže aj samotný Mercedes sa so svojou podlahou trápi. Možno ak Mercedes príde s lepším riešením, Aston to o pár týždňov napodobní. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Já osobně jsem v tom nedělal hluboké analýzy, ale pokud jsem to dobře pochytil, tak je řeč hlavně o tom seříznutí podlahy před zadní nápravou, který rozhodilo aerodynamiku původního konceptu, takže tohle auto jednoduše není a nefunguje jako loňský mercedes, i když tak může na první pohled vypadat. |
||||||
|
|||||
opravte me pokud ziju v nejakem snu, ale... predek vozu vcetne zaveseni byl rok stary mercedes. letos predek zustal, s tim ze je o rok mladsi, tj rok stary mercedes. k tomu pribylo zadni zaveseni komplet od mercedesu, samozrejme jde o lonske reseni, vcetne prevodovky tez od mercedesu. to auto uz je v podstate lonsky mercedes. sice jde o rok stary model, nicmene mergl s nim opet vyhral co se dalo, tudiz by se dalo ocekavat, ze takovy vuz bude letos vicemene slusny. nutno podotknout, ze lonsky neznamena nutne horsi. celkem bych ucekaval, ze takovy vuz, proste nemuze podavat spatne vysledky a ze bude urcite lepsi nez aby zapadl nekde v hloubi pole nebo jeste hur |
|||||
<< (1) >> zobrazeny komentáře 1 až 5 z 5 |
Reklama