|
|
<< (1) >> zobrazeny komentáře 1 až 8 z 8
|
|
|
|
Roberto
- WWW.Robertozoznam.sk 29.04.2021 16:36 |
|
|
|
|
|
|
D@fik píše: Mně se to moc nezdá, nejen, že to nedává smysl (já byl vždycky proti tomu, aby se "mistrovské" body rozdělovaly za něco jiného, než za výsledky v závodě), ale teď mám jako kromě neděle trčet u televize ještě i v sobotu? Smyslem kvalifikace přece je jen to, aby se určilo pořadí do závodu. Teď už z toho dělají cirkus, který s takovou za pár let nebude zajímat už vůbec nikoho, protože tím budou diváci naprosto přesycení (už těch 20 závodů ročně je příliš, a všechny historické bodové tabulky můžou vyhodit na smetiště). Nemluvě o tom, že samotná GRAND PRIX tím utrpí na výjimečnosti. Takže v pátek se teď pojede kvalifikace na sobotu (bez bodů) a v sobotu na neděli (za 3 body)? A je to vůbec kvalifikace, když jsou za to body? Podle mě je to prostě jen kratší závod. Co vymyslí příště, budou se body dávat i za tu páteční kvalifikaci a trénink, ne? No dobře, nechám se překvapit, třeba to bude dobrý. Ale moc těch sobotních závodů asi neuvidím. |
|
|
|
|
|
Zatiaľ sú na programe dve, tri, takže v najbližšej dobe ich určite veľa neuvidíš |
|
|
|
|
Scuderia Ferrari
- JJseznam.cz 28.04.2021 22:57 |
|
|
|
|
|
|
D@fik píše: Mně se to moc nezdá, nejen, že to nedává smysl (já byl vždycky proti tomu, aby se "mistrovské" body rozdělovaly za něco jiného, než za výsledky v závodě), ale teď mám jako kromě neděle trčet u televize ještě i v sobotu? Smyslem kvalifikace přece je jen to, aby se určilo pořadí do závodu. Teď už z toho dělají cirkus, který s takovou za pár let nebude zajímat už vůbec nikoho, protože tím budou diváci naprosto přesycení (už těch 20 závodů ročně je příliš, a všechny historické bodové tabulky můžou vyhodit na smetiště). Nemluvě o tom, že samotná GRAND PRIX tím utrpí na výjimečnosti. Takže v pátek se teď pojede kvalifikace na sobotu (bez bodů) a v sobotu na neděli (za 3 body)? A je to vůbec kvalifikace, když jsou za to body? Podle mě je to prostě jen kratší závod. Co vymyslí příště, budou se body dávat i za tu páteční kvalifikaci a trénink, ne? No dobře, nechám se překvapit, třeba to bude dobrý. Ale moc těch sobotních závodů asi neuvidím. |
|
|
|
|
|
Vesměs souhlasím, nicméně ty body za kvalifikaci nejsou až zas taková rarita, v mnoha sériích motorsportu (myslím snad i v F2) se dávají body za pole position. |
|
|
|
|
D@fik
- 28.04.2021 19:12 |
|
|
|
|
|
Mně se to moc nezdá, nejen, že to nedává smysl (já byl vždycky proti tomu, aby se "mistrovské" body rozdělovaly za něco jiného, než za výsledky v závodě), ale teď mám jako kromě neděle trčet u televize ještě i v sobotu? Smyslem kvalifikace přece je jen to, aby se určilo pořadí do závodu. Teď už z toho dělají cirkus, který s takovou za pár let nebude zajímat už vůbec nikoho, protože tím budou diváci naprosto přesycení (už těch 20 závodů ročně je příliš, a všechny historické bodové tabulky můžou vyhodit na smetiště). Nemluvě o tom, že samotná GRAND PRIX tím utrpí na výjimečnosti. Takže v pátek se teď pojede kvalifikace na sobotu (bez bodů) a v sobotu na neděli (za 3 body)? A je to vůbec kvalifikace, když jsou za to body? Podle mě je to prostě jen kratší závod. Co vymyslí příště, budou se body dávat i za tu páteční kvalifikaci a trénink, ne? No dobře, nechám se překvapit, třeba to bude dobrý. Ale moc těch sobotních závodů asi neuvidím. |
|
|
|
|
Roberto
- WWW.Robertozoznam.sk 28.04.2021 17:01 |
|
|
|
|
|
Tomuto vôbec neverím. Príde mi to ako klasický výsledok politiky v F1. Na začiatku bol nápad s otáčaním štartového roštu podľa poradia v šampionáte. To je idea, ktorá mi vtedy, pred rokmi, dávala zmysel. Aj jazdec v najhoršom aute bude mať možnosť dokončiť pretek pred jazdcom v najlepšom aute, pred ašpirantom na titul. K jazdcom by to bolo fér, z určitého uhla pohľadu. Poviete si, že nie je fér, aby teraz napríklad Hamilton štartoval posledný, lenže Verstappen by štartoval hneď vedľa neho, tak ako by to ovplyvnilo boj o titul? Bol by iba zaujímavejší. Ale toto môžeme teraz nechať bokom. Veľké tímy nesúhlasili s nápadom a roky ho blokovali. Dokonca aj vtedy, keď sa odsunul na sobotu na miesto kvalifikácie, ako šprintérsky pretek, keď za neho nemali byť body a keď sa to malo iby vyskúšať párkrát za rok, alebo raz za rok, vlani pri druhom preteku v Rakúsku. Miesto toho vznikol "kompromis" sobotného kvalifikačného šprintu bez otáčania. Imho logickým priebehom takéhoto víkendu ako je v článku popísaný bude, že v piatok sa vozy a ich jazdci zoradia od najrýchlejšieho po najpomalšieho, o to viac, že sa nebude taktizovať s gumami. V sobotu sa bude jazdiť v poradí od najrýchlejieho po najpomalšieho. A v nedeľu potom budú jazdiť v poradí od najrýchlejšieho po najpomalšieho. Čerešničkou na torte je, že sa to ide skúšať teraz, keď budúci rok nastane veľká zmena, ktorá má viacero mechanizmov zameraných na to, aby najrýchlejší voz nebol o toľko najrýchlejší a najpomalší o toľko najpomalší, vozy budú mať menšie krídla a prísavný efekt a mali by teda jazdiť v bližšom závese, takže celému otáčaniu roštu i šprintérskym pretekom už mal tento rok zvoniť umieračik, nie že sa tento rok s urobí prvý experiment P.S. Sorry, musel som sa z toho vypísať |
|
|
|
<< (1) >>
zobrazeny komentáře 1 až 8 z 8 |
|
|