clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

České ferrari prodloužilo sérii neporazitelnosti

vydal: Marek Chvála
zveřejněno: 8.7.2019, 14:05

počet komentářů: 0


Počtvrté za sebou zvítězila posádka týmu Bohemia Energy racing with Scuderia Praha v závodě šampionátu 24H Series. Tentokrát ovládla trojice Jiří Písařík, Josef Král a Matteo Malucelli čtyřiadvacetihodinovku v portugalském Portimau.

Po zdolání 721 kol projelo cílem jako první Písaříkem řízené Ferrari 488 GT3. Bylo to jen o jeden 4652 metrů měřící okruh méně, než kolik činí rekordní ujetá vzdálenost.

Jsme opravdu nadšení, že jsme to dokázali,“ svěřil se Josef Král. „Bylo to tvrdé, naštěstí auto fungovalo skvěle. Tato trať byla zatím z těch, které jsme letos absolvovali, nejnáročnější na fyzickou kondici.“ 

České Ferrari 488 GT3 vyhrálo už počtvrté za sebou

Česká ekipa neměla po celý průběh klání závažnější problémy a udržovala si náskok před porsche GPX Racingu a dalším ferrari stáje Monschau. Upevnila si tak před závěrečným podnikem v Barceloně vedení v evropské větvi seriálu. 

Na nejvyšším stupínku v portugalském Portimau

Výsledky:

1. Bohemia Energy racing with Scuderia Praha (Písařík – Král – Malucelli, Ferrari 488 GT3) 721 kol, 2. GPX Racing (Pastorelli-Grogor-Cougnaud-Valentini, Porsche 911 GT3 R) 714 kol, 3. Team Monschau (Weiss-Weiss-Krumbach-Perel, Ferrari 488 GT3) 712 kol, 4. Herberth Motorsport (Brauner-Aust-Rader-Bachler-Wehrmann, Porsche 911 GT3 R) 711 kol, 5. CP Racing (Putnam-Espenlaub-Foster-Lewis, Mercedes-AMG GT3) 709 kol.

Celkově: 1. Bohemia Energy racing with Scuderia Praha 84, 2. CP Racing 73, 3. Porsche Lorient Racing 65, 4. Hofor Racing by Bonk Motorsport 63, 5. Car Collection Motorsport 55.

Zdroj: FORMULE.cz

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
 S tímto článkem nesouvisí žádný jiný článek.

Reklama