Kia postupně přechází na Red Cube |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Společnost Kia Motors Czech v uplynulých týdnech, za přísných hygienických opatření, slavnostně otevřela tři zrenovovaná dealerství, postavená podle globálního designového konceptu Kia Red Cube. Šlo o showroomy firem Auto Jeremiášova a Autobond Group v Praze, respektive Auto Hlaváček v Olomouci. Zákazníci tak v současnosti můžou navštívit už 11 prodejen ve standardu Kia Red Cube v osmi městech po celé České republice. Na snímku zleva předseda představenstva Autobond Group Libor Šrámek, prezident Kia Motors Czech Jae Yun Kim a generální ředitel Kia Motors Czech Arnošt Barna „Red Cube je zásadním krokem pro změnu vnímání značky Kia. Za 27 let působení na tuzemském trhu ušla Kia velký kus cesty a proto je pro nás zprovoznění každého dalšího nového či modernizovaného dealerství v tomto konceptu důležitým okamžikem,“ uvedl prezident Kia Motors Czech Jae Yun Kim. Celková výše investice do přepracovaných Red Cube showroomů se pohybovala v řádech desítek milionů korun a jejich výstavba trvala v rozpětí od tří do šesti měsíců. Zdroj: Kia Komentáře ke článku
|
Reklama