clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Velká cena Eifelu bude na YouTube

vydal: Róbert Randuška
zveřejněno: 7.8.2020, 09:35

počet komentářů: 0


Kdybyste ještě v lednu někomu tvrdili, že do letošního kalendáře F1 přibude Nürburgring, ale ne Velká cena Německa, nespíš by vám zaťukal na čelo, zda je někdo doma. A stalo se, závod na Nürburgringu je v kalendáři veden jako Velká cena Eifelu. Také jste tehdy mohli říct, že na tribuny pravděpodobně nedorazí ani jediný divák a že závod bude vysílán živě na YouTube a nelhali byste.

VC Eifelu sice bude živě přenášena na YouTube, jenže my se na této platformě na ní nepodíváme. Test možného budoucího partnerství bude regionálně omezen na Německo, Švýcarsko, Nizozemsko, Belgii, Norsko, Švédsko a Dánsko. V rámci spolupráce bude na YouTube zveřejněn i další obsah včetně videosestřihu nejlepších momentů, výběru zajímavé radiokomunikace jezdců a týmů a pozávodních analýz.

Formule 1 netají, že z YouTube zkusí vyždímat peníze prostřednictvím prostoru na reklamu, ale mluví hlavně o oslovení nových potenciálních diváků. F1 mnohým mizí z očí, jak se z volně dostupných televizí přesouvá na placené kanály. Možná YouTube by mohl být cestou zpět, ačkoli to jistě nebude zítra ani příští rok.

"Pokračujeme v diverzifikaci strategie naší mediální distribuce a rozšiřujeme digitální nabídku. Snažíme se oslovit fanoušky, kteří konzumují mediální obsah odlišně a YouTube představuje platformu, s pomocí které to můžeme dosáhnout. Prostřednictvím partnerství s YouTube oslovíme nové publikum, což pro F1 znamená další prostor pro růst," píše se v tiskové zprávě od Adama Crotherse, šéfa F1 pro práva digitálních médií.

Formule 1 se loni pokusila prorazit sama se streamovací službou F1 TV. Její start ale provázely mnohé technické problémy a zamrzla na mrtvém bodě.

VC Německa - Lotus - Romain Grosjean

Velká cena Eifelu na YouTube již v roce 2020! Foto: Lotus

 

Zdroj: originální materiál redakce, úvodní foto: Red Bull

Zdroj: Originální materiál redakce, Foto: Red Bull

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
 S tímto článkem nesouvisí žádný jiný článek.

Reklama