Hyundai rozjel kampaň na podporu vodíku |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Společnost Hyundai Motor Company spustila program H2U (Hydrogen to You – Vodík pro Tebe). Kampaň si klade za cíl zvýšit povědomí veřejnosti o oblasti technologie vodíkových palivových článků. Klíčovou roli v ní hrají čtyři ambasadoři z Berlína, kteří vyrazili na cesty s vodíkovým modelem Nexo. Cílem je oslovit především mladší spotřebitele, vyhledávající s oblibou řešení bez potřeby fosilních paliv. Role vyslanců se zhostili DJ Peggy Gou, vítězka soutěže Německo hledá supermodelku Toni Dreherová – Adenugová, vědec a youtuber Jacob Beautemps a fotograf Konrad Langer. V centru pozornosti se při kampani ocitá vodíkový model Nexo „H2U vyjadřuje vizi naší firmy: Pokrok pro lidstvo,“ uvedl Wonhong Cho, výkonný viceprezident a globální marketingový ředitel Hyundai Motor Company. „Touto platformou posílíme přesvědčení o významu vodíkového pohonu pro řešení ekologických výzev naší doby.“ Zdroj: Hyundai Komentáře ke článku
|
Reklama