clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Středa patřila v Jerezu Doohanovi

vydal: Dušan Bouzek
zveřejněno: 29.10.2020, 17:20

počet komentářů: 0


Ve středu v Jerezu vyvrcholily druhé letošní posezonní testy FIA F3. Nejrychlejší čas dne si připsal Jack Doohan, jedoucí v barvách stáje Trident. Australanovo maximum mělo hodnotu 1:29,041. Tímto výkonem překonal o 887 tisícin sekundy úterního vítěze Romana Staňka. Doohan se tak stal nejrychlejším jezdcem nejen ve středu, ale v rámci celého andaluského testování.

Svůj nejrychlejší čas si Doohan připsal již v dopolední části. Během ní své nejlepší časy dne zaznamenali také všichni ostatní. Za Doohanem skončil dopoledne na druhém místě jeho týmový kolega Clément Novalak. Brit na syna pětinásobného šampiona v závodech silničních motocyklů Micka Doohana ztratil 19 tisícin sekundy. Do nejlepší trojice se odpoledne vešel také pilot Jenzeru Calan Williams.

Čtvrtou pozici obsadil Jak Crawford. Pátý skončil David Beckmann, šestý Dennis Hauger, sedmý Caio Collet a osmý Johnathan Hoggard, který v závěru dopolední části vycestoval z dráhy. Zapříčinil tím vyvěšení červených vlajek a ukončení dopoledních jízd o pět minut dříve. Nejlepší desítku zkompletovali devátý Arthur Leclerc a desátý Enzo Fittipaldi.

Hoggard nebyl jediným, kvůli komu došlo během dopoledne k přerušení. „Červenalo se“ rovněž kvůli Alessandru Famularovi, který zastavil na dráze, Oliveru Caldwellovi, jenž vylétl z trati, a Francescovi Pizzimu. Také Ital si udělal výlet okolím trati.

Odpoledne se piloti soustředili zejména na sběr dat a závodní simulace. Zajížděly se tedy pomalejší časy než dopoledne. Nejrychlejší byl Igor Fraga (1:30,091) před druhým Calanem Williamsem (1:30,238) a třetím Caiem Colletem (1:30,259).

Středeční odpoledne patřilo Igoru Fragovi. Foto: Hitech Grand Prix

Čtvrté místo obsadil Dennis Hauger (1:30,334), páté Johnathan Hoggard (1:30,543), šesté Arthur Leclerc (1:30,564), který se postaral o červenou vlajku, když zastavil na trati, sedmé Cameron Das (1:30,570) osmé Frederik Vesti (1:30,620), deváté David Beckmann (1:30,670) a desáté Bent Viscaal. Poslední jmenovaný nakonec usedl do třetího vozu MP Motorsportu, který měl původně zůstat ve středu neobsazen. Nejrychlejší muž dopolední části Jack Doohan skončil odpoledne dvacátý pátý.

Z jezdců, kteří v Jerezu seděli ve voze FIA F3 vůbec poprvé, byl stejně jako v úterý nejlepší David Vidales, a to opět dopoledne i odpoledne. Zatímco v dopolední části zajel Španěl ve službách Camposu sedmnáctý čas, odpoledne skončil patnáctý. Nejvíce kol absolvoval ve středu Konsta Lappalainen z týmu Charouz Racing System. Fin obkroužil trať celkem stotřikrát.

Pořadí Jezdec Tým Čas
1. Jack Doohan Trident 1:29,041
2. Clément Novalak Trident 1:29,060
3. Calan Williams Jenzer Motorsport 1:29,328
4. Jak Crawford Hitech Grand Prix 1:29,336
5. David Beckmann Charouz Racing System 1:29,350
6. Dennis Hauger PREMA Racing 1:29,361
7. Caio Collet ART Grand Prix 1:29,461
8. Johnathan Hoggard Campos Racing 1:29,514
9. Arthur Leclerc PREMA Racing 1:29,516
10. Enzo Fittipaldi HWA Racelab 1:29,558
11. Igor Fraga Hitech Grand Prix 1:29,622
12. Pierre-Louis Chovet HWA Racelab 1:29,628
13. David Schumacher Trident 1:29,674
14. Frederik Vesti ART Grand Prix 1:29,698
15. Oliver Caldwell ART Grand Prix 1:29,705
16. Matteo Nannini Hitech Grand Prix 1:29,718
17. David Vidales Campos Racing 1:29,728
18. Bent Viscaal MP Motorsport 1:29,833
19. Cameron Das Carlin Buzz Racing 1:29,917
20. Jonny Edgar MP Motorsport 1:30,099
21. Oliver Rasmussen PREMA Racing 1:30,135
22. Reshad de Gerus Charouz Racing System 1:30,285
23. Nazim Azman Carlin Buzz Racing 1:30,310
24. Ido Cohen Carlin Buzz Racing 1:30,410
25. Sophia Flörschová HWA Racelab 1:30,590
26. Francesco Pizzi MP Motorsport 1:30,634
27. Rafael Villagomez Jenzer Motorsport 1:30,744
28. Konsta Lappalainen Charouz Racing System 1:30,924
29. Filip Ugran Jenzer Motorsport 1:30,960
30. Alessandro Famularo Campos Racing 1:31,082

Zdroj: původní reportáž redakce, úvodní foto: FIA F3

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
 S tímto článkem nesouvisí žádný jiný článek.

Reklama