Péreze zradila jednotka MGU-K |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kromě hrůzné Grosjeanovy nehody jsme byli včera na okruhu as-Sachír svědky ještě jednoho dramatu. Naštěstí v něm nešlo o život, jen o třetí místo v Poháru konstruktérů. Patnáct bodů, ke kterým směřoval Sergio Pérez, by totiž mělo pro Racing Point cenu zlata. Zvláště, když Lance Stroll dal hned v úvodu televizním divákům šanci podívat se, jak vypadá monopost F1 zespodu. Těsně před koncem se však z Mexičanova vozu začaly valit kouř a oheň. Nezbylo mu nic jiného, než zastavit a urychleně vystoupit z kokpitu. Málem došlo k tragédii, protože traťový maršál, zřejmě vystresovaný Grosjeanovým požárem, přebíhal s hasicím přístrojem bezhlavě trať. Naštěstí ho nikdo netrefil. Jen krůček chyběl k zopakování tohoto zážitku z Istanbulu... Foto: Racing Point „Je to pro mě tvrdá rána,“ netajil smutek Pérez. „Jenže potom, co se dnes přihodilo, to musím považovat spíše za lapálii. Ve srovnání s Romainovou nehodou je fakt, že jsem přišel na poslední chvíli o pódium, naprosto nevýznamný. Nejdůležitější je, že se z toho dostal.“ „Absolvovali jsme perfektní závod,“ vrátil se k původnímu tématu. „Stupně vítězů jsme si určitě zasloužili. Možná by to byl můj nejlepší výkon ve formuli 1. Tři kola před cílem jsem ale zůstal stát s prázdnýma rukama.“ Za příčinu výpadku označila stáj poruchu jednotky MGU-K. Její šéf Otmar Szafnauer ještě dlouho po dojezdu zůstával nehybně sedět na velitelském můstku, jako by takové smůle nemohl uvěřit. „Všechno fungovalo, jak mělo, pneumatiky měl zcela pod kontrolou a už ho nikdo nemohl ohrozit,“ kroutil hlavou. Zdroj: Racing Point, úvodní foto: Racing Point Zdroj: FORMULE.cz Komentáře ke článku
|
Reklama