clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Hyundai Tucson s elektronickým systémem odpružení

vydal: Marek Chvála
zveřejněno: 27.1.2021, 10:00

počet komentářů: 0


Hyundai představil svůj model Tucson ve sportovním stupni výbavy N Line.

Vůz může být na přání opatřen elektronicky řízeným systémem odpružení ECS (Electronically Controlled Suspension), umožňujícím variabilně měnit nastavení podvozku prostřednictvím technologie aktivního tlumení. Zařízení přitom zohledňuje jízdní podmínky, jakými jsou rychlost, povrch vozovky, průjezd zatáčkou, brzdění a akcelerace.

Základem všech pohonů je jeden ze dvou čtyřválců Hyundai Smartstream: zážehový 1.6 T-GDI nebo vznětový 1.6 CRDi. Existují rovněž elektrifikované hybridní verze.

Na palubní desce objevíme dvě digitální konfigurovatelné zobrazovací plochy o uhlopříčce 10,25“. Na jedné nalezneme panel sdružených přístrojů, na druhé infotainment včetně služeb Hyundai Bluelink pro síťově propojený automobil.

Přístrojové desce dominují dva velké displeje

Pod názvem Multi-Air Mode funguje kombinace výdechů ventilační soustavy s přímým i nepřímým přívodem klimatizovaného nebo ohřátého vzduchu. Výsledkem je příjemnější prostředí v interiéru s mírnějším prouděním.

Do souboru bezpečnostních pomocníků patří asistenty pro sledování mrtvého úhlu BVM (Blind-spot View Monitor), pro jízdu na dálnici HDA (Highway Driving Assist) či pro automatické zaparkování RSPA (Remote Smart Parking Assist).

Cestující mají k dispozici sedadla s logem N, jejichž čalounění z černého semiše a kůže je zdobeno červeným prošíváním. To je aplikováno rovněž na výplních dveří a loketních opěrkách. Další stylistické prvky se nacházejí na kůží obšité hlavici řadicí páky nebo krytu konzoly u elektronického voliče – v závislosti na zvolené převodovce.

Prodej bude zahájen na jaře 2021, v případě hybridů a plug-in hybridů v létě.

Zdroj: Hyundai

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
 S tímto článkem nesouvisí žádný jiný článek.

Reklama