Scott Dixon ve středu převzal taktovku a zajel v Indianapolisu nejlepší čas. V první pětce měli zastoupení jen dva týmy, protože druhou a třetí příčku obsadili stájoví kolegové Daly a Carpenter, a na čtvrtém a pátém místě pro změnu dojeli Dixonovi parťáci Ericsson a Kanaan.
Právě Ericsson dlouhé hodiny vedl. Svůj nejlepší pokus totiž zajel už ve svém druhém kole asi pět minut po začátku tréninku. Ten byl nakonec o čtvrt hodiny posunut a začínal ve čtvrt na jednu místního času a končil také o 15 minut později. Ericsson objel okruh průměrnou rychlostí 226,007 mil/h. Brzy se za ně dotáhl Daly s průměrnou rychlostí 226,006 mil/h! Dixon byl v polovině tréninku třetí.
Piloti na okruhu střídaly dvě věci – část z nich jezdila kvalifikační simulace, kdy se snažili zajet co nejrychlejší čtyři letmá kola. Ostatní se soustředili na jízdu ve skupinkách s jinými jezdci.
245398
Ed Carpenter (vlevo) a Conor Daly mohli být spokojení. Foto: IndyCar
RC Enerson před tréninkem dokončil nováčkovský program, který musel v úterý přerušit kvůli úniku provozních kapalin. Poté, co splnil svou povinnost a vysloužil si právo soupeřit na dráze s ostatními jezdci, ale Enerson už na trať znovu nevyjel.
V druhé polovině tréninku Dixon a Daly překonali do té doby nejrychlejšího Ericssona. Povedlo se to také Carpenterovi.
V první desítce kromě výše zmíněných najdeme také Bourdaise, O´Warda, Paloua, Karama a loňského vítěze pole positon Marca Andrettiho. Power, který byl nejrychlejším v úterý, si zapsal 15. čas.
Jezdci předvedli velmi vyrovnané výkony. Čas nejrychlejšího Dixona – 0:39,6774 a 32. jezdce (James Hinchcliffe), dělila necelá jedna sekunda.
p.
jezdec
tým
motor
čas
odstup
kol
1.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
Honda
0:39,6774
108
2.
Conor Daly
Ed Carpenter Racing
Chevrolet
0:39,7575
+ 0.081
98
3.
Ed Carpenter
Ed Carpenter Racing
Chevrolet
0:39,8049
+ 0.128
109
4.
Marcus Ericsson
Chip Ganassi Racing
Honda
0:39,8218
+ 0.145
94
5.
Tony Kanaan
Chip Ganassi Racing
Honda
0:39,8629
+ 0.186
71
6.
Sébastien Bourdais
A.J.Foyt Enterprises
Chevrolet
0:39,9129
+ 0.236
98
7.
Patricio O´Ward
Arrow McLaren SP
Chevrolet
0:39,9275
+ 0.251
105
8.
Álex Palou
Chip Ganassi Racing
Honda
0:39,9464
+ 0.269
100
9.
Sage Karam
Dreyer & Reinbold Racing
Chevrolet
0:39,9467
+ 0.270
67
10.
Marco Andretti
Andretti Herta Autosport
Honda
0:39,9968
+ 0.320
90
11.
Rinus VeeKay
Ed Carpenter Racing
Chevrolet
0:40,0013
+ 0.324
111
12.
Alexander Rossi
Andretti Autosport
Honda
0:40,0021
+ 0.325
104
13.
Helio Castroneves
Meyer Shank Racing
Honda
0:40,0223
+ 0.345
110
14.
Graham Rahal
Rahal Letterman Lanigan
Honda
0:40,0333
+ 0.356
127
15.
Will Power
Team Penske
Chevrolet
0:40,0382
+ 0.361
93
16.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
Honda
0:40,0389
+ 0.362
104
17.
Scott McLaughlin
Team Penske
Chevrolet
0:40,1155
+ 0.439
112
18.
Colton Herta
Andretti Autosport
Honda
0:40,1222
+ 0.445
120
19.
Jack Harvey
Meyer Shank Racing
Honda
0:40,1362
+ 0.459
114
20.
Takuma Sató
Rahal Letterman Lanigan
Honda
0:40,1683
+ 0.491
116
21.
Ed Jones
Dale Coyne Racing
Honda
0:40,2063
+ 0.529
126
22.
Felix Rosenqvist
Arrow McLaren SP
Chevrolet
0:40,2183
+ 0.541
116
23.
Juan Pablo Montoya
Arrow McLaren SP
Chevrolet
0:40,2597
+ 0.583
61
24.
Simona de Silvestrová
Paretta Autosport
Chevrolet
0:40,2604
+ 0.583
120
25.
JR Hildebrand
A.J.Foyt Enterprises
Chevrolet
0:40,2644
+ 0.587
62
26.
Max Chilton
Carlin Racing
Chevrolet
0:40,3243
+ 0.647
81
27.
Stefan Wilson
Andretti Autosport
Honda
0:40,3504
+ 0.673
105
28.
Simon Pagenaud
Team Penske
Chevrolet
0:40,3619
+ 0.685
80
29.
Pietro Fittipaldi
Dale Coyne Racing
Honda
0:40,4320
+ 0.755
126
30.
Josef Newgarden
Team Penske
Chevrolet
0:40,4415
+ 0.765
68
31.
Dalton Kellett
A.J.Foyt Enterprises
Chevrolet
0:40,4501
+ 0.773
119
32.
James Hinchcliffe
Andretti Steinbrenner
Honda
0:40,5169
+ 0.840
97
33.
Charlie Kimball
A.J.Foyt Enterprises
Chevrolet
0:40,6791
+ 1.002
83
34.
Santino Ferrucci
Rahal Letterman Lanigan
Honda
0:41,0793
+ 1.402
31
35.
R. C. Enereson
Top Gun Racing
Chevrolet
Žádný čas
0
Zdroj: Původní zpráva redakce, úvodní foto: IndyCar
Zdroj: Původní materiál redakce, úvodní foto: IndyCar
Reklama
Komentáře ke článku
K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.