Začátek závodu:
14:00 místního času
14:00 středoevropského času
LEGENDA:
startovní
rošt
rychlostní
stupeň
rychlost
(km/h)
rychlost
(mph)
boční
přetížení
číslo
zatáčky
měřený
sektor
čas
sektoru
čas
na kolo
cílová
čára
Délka kola:
4,574 km
Počet kol:
67
Délka závodu:
306,468 km
Hlavní úseky
předjíždění:
Zatáčka Sachs a při brždění do šikan, dále na úseku vedoucím ke
stadiónu
Nejrychlejší kolo:
Kimi Räikkönen (2004, McLaren MP4-19B) - 1:13,780
Rok
Vítěz
Vůz
Motor
2004
M.Schumacher
Ferrari F2004
Ferrari 3.0 V10
2003
J.P.Montoya
Williams FW25
BMW 3.0 V10
2002
M.Schumacher
Ferrari F2002
Ferrari 3.0 V10
2001
R.Schumacher
Williams FW23
BMW 3.0 V10
2000
R.Barrichello
Ferrari F1-2000
Ferrari 3.0 V10
1999
E.Irvine
Ferrari F399
Ferrari 3.0 V10
1998
M.Häkkinen
McLaren MP4-13
Mercedes 3.0 V10
1997
G.Berger
Benetton B197
Renault 3.0 V10
1996
D.Hill
Williams FW18
Renault 3.0 V10
1995
M.Schumacher
Benetton B195
Renault 3.0 V10
1994
G.Berger
Ferrari 412T1B
Ferrari 3.5 V12
1993
A.Prost
Williams FW15C
Renault 3.5 V10
1992
N.Mansell
Williams FW14B
Renault 3.5 V10
1991
N.Mansell
Williams FW14
Renault 3.5 V10
1990
A.Senna
McLaren MP4-5B
Honda 3.5 V10
1989
A.Senna
McLaren MP4-5
Honda 3.5 V10
1988
A.Senna
McLaren MP4-4
Honda 1.5 V6T
1987
N.Piquet
Williams FW11B
Honda 1.5 V6T
1986
N.Piquet
Williams FW11
Honda 1.5 V6T
1984
A.Prost
McLaren MP4-2
TAG 1.5 V6T
1983
R.Arnoux
Ferrari 126C3
Ferrari 1.5 V6T
1982
P.Tambay
Ferrari 126C2
Ferrari 1.5 V6T
1981
N.Piquet
Brabham BT49C
Ford Cos. DFV 3.0 V8
1980
J.Laffite
Ligier JS11/15
Ford Cos. DFV 3.0 V8
1979
AJones
Williams FW07
Ford Cos. DFV 3.0 V8
1978
M.Andretti
Lotus 79
Ford Cos. DFV 3.0 V8
1977
N.Lauda
Ferrari 312T2
Ferrari 3.0 F12
1970
J.Rindt
Lotus 72C
Ford Cos. DFV 3.0 V8
Charakteristika tratě: Na Hockenheimringu se VC Německa jela poprvé v roce 1970 a pravidelným
místem konání je od roku 1977. Od roku 2002 se ovšem jezdí na radikálně
přestavěné trati. Domácí závod Michaela Schumachera je vždy dlouho dopředu
vyprodán. Vozy zde vyžadují velký aerodynamický přítlak. Okruh sestává
ze dvou částí. Na motodromu se vozy protahují úzkými zatáčkami. Nová partie
průjezdu lesem s táhlou, nezvykle dlouhou levotočivou parabolickou zatáčkou
končí ostrou zatáčkou Spitzkehre, vedoucí do původní rovinky. V tomto
úseku je hned několik možností k předjíždění.
Okruh z pohledu jezdců:
Ralf Schumacher - "Hockenheim je jeden z mých oblíbených okruhů.
Je velmi zajímavé zrychlovat v šikanách a hlavně mít šance předjíždět
na konci rovinek."
Eddie Irvine - "Hockenheim není velmi náročný z pohedu jezdce -
musíte jen jet na maximum na rovinkách a ostatní záleží na trakci v pomalých
zatáčkách."