BMW má problém: auto velmi citlivé na nastavení |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Tomáš Richtr počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Výkonnost vozů BMW bude v letošní sezoně podle všeho relativně hodně kolísat. Auta jsou totiž velmi citlivá na správně nastavení a prostor, ve kterém auto funguje skvěle, je netradičně malý. Pokud se ale inženýrům a jezdcům podaří do tohoto okénka trefit, pak je BMW téměř na stejné úrovni, jako mclareny. Například v kvalifikaci po chybě Roberta Kubici v zatáčce č. 12 patřil Polákovi stále nejrychlejší čas třetího sektoru ze všech. Což jen dokládá, jak velký přítlak auto dokáže generovat, protože se jedná o hodně technickou část okruhu. "Auto je velmi náročné nastavit," přiznal Willi Rampf. "Na tom musíme zapracovat." Tato skutečnost představuje pro BMW skutečně problém, protože stačí změna teploty o pár stupňů Celsia (například slunce vyleze z mraků či naopak), nebo změna směru větru, a auto vypadne ze zmíněného okna ideálního nastavení. "Proto jsme byli v závodě pomalejší než v sobotu," řekl Rampf. Zdroj: Formule.cz Komentáře ke článku
|
Reklama