Power nejrychlejším pilotem prvního dne testů |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Michal Beran počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Včerejší první den testů týmů KV Racing Technology, Dale Coyne Racing a Conquest Racing ukázal, že objem práce, který čeká nově příchozí týmy do indyCar Series je sice obrovský, ale že ti nejlepší se dokáží bezpochyby s tímto úkolem vyrovnat. Pokud bychom totiž srovnali čas včera nejrychlejšího Willa Powera s časy dosaženými ostatními piloty IndyCar Series během prvního kola testů, patřilo by australskému pilotovi celkově vynikající páté místo. Oba piloti týmu KV Technology Racing byli i na čele z hledika odjetých kol, když Power odjel kol 96 a Servia 77. Pilto se vydávali na trať tak, jak jim jejich stáje dokázali nové vozy zprovoznit a i pak to byly zpočátku jen velmi pomalá kola, mezi kterými vozy trávily dlouhé časové úseky v boxech. Dallara Oriola Servii . . . "Bylo velmi dobré, že jsme dokázali vozy připravit a mohli jsme se dnes vydat na trať, protože jsem závodní vůz nepilotoval dobrých pět, šest měsíců. A je to o to důležitější, že za týden nás čeká test na oválu a to bude pro mne nová disciplína," uvedl Power. "Vůz je celkem podobný vozům Champ Car. Přibližně stejná hnotnost, přibližně stejný rozvor a rozchod, používáme pneumatiky stejného výrobce, jen máme za zády motor o menším výkonu a vůz má celkově daleko menší přilnavost. Ale kolem dokola je to stále jen závodní auto a naším úkolem je dokázat s ním jet tak rychle, jak to jen dokážeme." a vůz Willa Powera
Všechny časy neoficiální Zdroj: Formule.cz, časy TAG Heuer Komentáře ke článku
|
Reklama