Red Bullu hrozí vyloučení z Velké ceny Malajsie |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Petr Kříž počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Red Bull byl vyzván, aby se po skončení druhého volného tréninku dostavil před komisaře a dodal technickou zprávu, která má vedení závodu přesvědčit o tom, že nemá vyloučit Red Bull z Velké ceny Malajsie z bezpečnostních důvodů. David Coulthard havaroval v prvním tréninku v zatáčce č. 13. Po kontaktu s ubrubníkem se rozlomilo zavěšení předního kola a Coulthard se v okamžiku ocitl mimo trať. Minulý týden kolidovali David Coulthard a Felipe Massa a na monopostu Red Bullu to kromě jiného odneslo právě zavěšení kola, byť vedení Red Bullu argumentuje, že k poškození došlo po dopadu z velké výšky na zem. Přesto po dnešním incidentu vzbuzuje technický stav RB4 u komisařů otázky. Šéf týmu, Christian Horner, ráno řekl, že nemá obavy ohledně tuhosti předního zavěšení kol. Přesto je tým požádán o vysvětlení, co se vlastně stalo. Techničtí šéfové v čele s Adrianem Neweym nyní musí dodat zprávu, která doloží, že auto neporušuje článek 2.3 Technických pravidel pro letošní rok. Podle tohoto článku může vedení závodu vyloučit vůz, u kterého se má za to, že jeho konstrukce není dostatečně bezpečná. Podle Christiana Hornera se ale jedná o selhání nového dílu (ramena zavěšení), jinak Red Bull bez problémů natestoval 10 tisíc kilometrů. Zdroj: Autosport Komentáře ke článku
|
Reklama