Monoposty budou příští rok hodně odlišné |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Tomáš Richtr počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Automobilky naplno pracují na vozech pro příští sezonu, kdy se očekávají významné změny v aerodynamice, možný návrat bezdrážkových pneumatik a zejména novinka v podobě systému znovuobnovy kinetické energie (KERS - Kinetic Energy Recovery System) [čtěte více zde]. "Pracujeme naplno," řekl šéf Toyoty John Howett. "Stále ještě existují nevyjasněné oblasti kolem aerodynamiky, ale všichni hodně pracují na KERS, na aerodynamice také. Nemáme jinou možnost, taková je dnešní formule 1." Šéf Ferrari Stefano Domenicali jen přitakal s tím, že vozy budou příští rok hodně odlišné. "Je hodně těžké udržet výkonnost v letošní sezoně a současně se soustředit na nové auto. Je to zcela nová koncepce. Přinesou nové tvary a navíc tu máme KERS." Také proto mají týmy bez automobilky v zádech náročnou situaci. "Bez zdrojů podobných těm mých kolegů je to hodně náročné," řekl , šéf Red Bullu. "Už se sosutředíme na mnohé oblasti pro příští rok, ale současně nezapomínáme na ten letošní. Ten ale bude rozhodně velmi náročný." Zdroj: Formule.cz Komentáře ke článku
|
Reklama