Šéf Codemasters o nové hře formule 1 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Tomáš Richtr počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Nová oficiální hra formule 1 od Codemasters [o zisku práv na vývoj a prodej oficiální hry jsme informovali zde] bude postavena na evolučním enginu, na kterém byly napsány například hry DiRT nebo GRID. Codemasters navíc věří, že ačkoli nejsou největší firmou v oblasti počítačových her, jsou tou nejlepší. Hra bude dostupná na všech běžných platformách, zejména pak na té, kde chyběla roky: PC. Chybět nebudou pochopitelně Xbox 360 a PlayStation 3. Podle šéfa exekutivy u Codemasters Roda Cousense chce firma dosáhnout stejné kvality jako u rallye. "Chceme, aby hra byla vzrušující a věříme, že se nám to povede," řekl Cousen. Za tím účelem bude Codemasters úzce spolupracovat nejen s Formula One Management, ale také se samotnými týmy formule 1. Hlavními aspekty, na které se vývojáři soustředí, jsou možnosti on-line hraní a věrnost poškození vozů. "Víme, co hráči chtějí." Bát se nemusí ani začátečníci, pro ty bude hra obsahovat režim arkáda. Zatímco u TOCA Race Driver nebo DTM se Codemasters soustředili spíše na věrné fandy, formulí 1 chtějí oslovit široké publikum. Navíc největším zákazníkem Codemasters jsou USA, kde není formule 1 dvakrát populární. Také proto se firma bude soustředit na to, aby samotná konkurenceschopná účast v závodě byla dosažitelná co nejdříve. Codemasters ale přitrozeně myslí také na pravé fajnšmejkry. Hra bude volná k prodeji během příštího roku. Zdroj: FOM Komentáře ke článku
|
Reklama