clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Ani přes double v Kanadě BMW nepřehodnocuje své cíle

vydal: Marek Zbořil
zveřejněno: 16.6.2008, 13:25

počet komentářů: 0


Šéf BMW Mario Theissen tvrdí, že cíle německé automobilky pro letošní rok zůstávají neměnné, ačkoli přiznává, že jejich očekávání budou se slušnou pravděpodobností překonána.

Úkol, který si BMW předsevzalo, byl splněn minulý týden, kdy Robert Kubica získal své první vítězství, týmová radost byla o to větší, že na druhé pozici dojel jeho parťák Nick Heidfeld.

Aby toho nebylo málo, dostal se Kubica do čela šampionátu, přesto zůstává Theissen nohama na zemi, i když dodává, že do tohoto souboje dají vše.

"Naším cílem pro rok 2008 bylo zamíchat se do souboje Ferrari a McLarenu, tím dalším zase vyhrát náš první závod," připomněl ředitel BMW. "Naše představení v Montrealu znamenalo, že jsme dosáhli obou našich met po pouhých sedmi závodech. Je jasné, že nyní nesložíme ruce a nezačneme relaxovat. Celý tým je obrovsky motivován a odhodlán stavět na našem dosavadním úspěchu.

To ale neznamená, že se budeme odchylovat od našich cílů. Příštím úkolem je vždy zvládnout co nejlépe každý další závod, na to se musíme koncentrovat. Pro nás to znamená, že musíme využít našich silných stránek a zajistit, že budeme vždy na tom správném místě, abychom využili zaváhání soupeřů.

S tímto přístupem máme myslím dobrou šanci překonat naše očekávání pro tuto sezónu."

Přestože Robert Kubica své šance na titul zlehčuje, Theissen si myslí, že jeho vedení není dílem náhody.

"Nikdo, kdo vede šampionát po sedmi závodech, tam nemůže být náhodou," tvrdil. "Tým se společně s jezdci po celé dva roky postupně propracovával nahoru. V tuto chvíli určitě nepustíme nohu z plynu, budeme dál tlačit naplno. O výsledku se můžeme bavit na konci sezóny."

Zdroj: Autosport

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
 S tímto článkem nesouvisí žádný jiný článek.

Reklama