David Richards: "Patříme na stupně vítězů." |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Ladislav Lála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Jenson Button by se opět rád vrátil na pódium: "Monako je v porovnání s ostatními okruhy jiné. Doslova všude jsou bariéry a jezdí se zde rychle. Bariéry blízko tratě umocňují dojem rychlosti. Není zde prostor pro chyby. Než zajedete skutečně dobrý čas, tak to chvíli trvá - některým déle než druhým. Velkou výhodou bude množství kilometrů, které se nám zde v trénincích podaří najet. Snad bude Anthony schopen odjet během čtvrtečních tréninků nějaká kola. Monako mám rád a myslím si, že se nám tady bude dařit. Ferrari zůstává i nadále dominantní silou. Bylo by dobré zajet opět dobrý výsledek a vrátit se na pódium, zejména po incidentu, který jsem zde minulý rok prodělal."
I šéf týmu David Richards vidí BAR mezi nejlepšími: "Minulý rok touto dobou jsme mohli považovat za dobrý výsledek, kdyby v Barceloně dojely oba vozy na bodech. To nám říká, jak moc jsme se zlepšili, když jsme letos odjížděli ze Španělska zklamaní. Přesto nám solidní výsledek obou našich jezdců pomohl udržet třetí místo v Mistrovství světa konstruktérů a Jenson zůstává i nadále třetí v Mistrovství světa jezdců. Náš cíl pro letošní sezónu se nám tak zatím daří plnit. Cítíme, že patříme na pódium a Monako v tomto směru není vyjímkou."
Technický ředitel Geoffrey Willis hodnotí vyhlídky týmu před GP Monaka slovy: "Pokud se přeneseme přes zklamání z Barcelony, můžeme na základě analýzy toho, co se nepovedlo, přijít s kroky, které nás posunou vpřed. Je před námi GP Monaka představující jedinečnou výzvu. Pro okruh je typická malá přilnavost. Charakteristika tratě se mění během celého víkendu, s tím jak se zvyšuje pogumování. Okruh je úzký a pomalý. Zvlněný profil vozovky je náročný na mechanickou a aerodynamickou přilnavost. Nastavení vozu znamená maximální možný přítlak a vyvážení eliminující nedotáčivost, tak typickou pro Monako. Důležitá je i trakce při průjezdu pomalými zatáčkami.
Část programu na Paul Ricard jsme věnovali testování velmi měkké směsi Michelin. Rovněž jsme zkoušeli některá nejnovější aerodynamická vylepšení. Změna dispozice boxové uličky a zvýšení rychlostního omezení budou znamenat i nutnost přehodnocení strategie pro závod. Přitom je třeba vzít v úvahu výsledek v kvalifikaci rychlost v závodě a provoz na trati. Právě ten představuje v úzkém Monaku největší problém."
Shuhei Nakamoto z Hondy říká: "Ovládání vozu a schopnosti jezdce znamenají v Monaku velký přínos. Maximálně se snažíme, aby náš motor přinesl pro BAR výhodu. V Paul Ricard jsme testovali výkonnější agregát."
Zdroj: BAR Komentáře ke článku
|
Reklama