clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Pat Symonds o problémech Renaultu v kvalifikaci

vydal: Tomáš Richtr
zveřejněno: 16.5.2004, 11:30

počet komentářů: 0


Jarno Trulli odstartoval do závodu ve Španělsku způsobem, jaký se stane jen jednou za život:

"Pustil jsem spojku a v ten samý moment zhasla světla," libuje si Trulli. "Takový start se povede jen jednou za život."

Ital se dostal do vedení závodu ze čtvrtého místa, ale podle telemetrie měl Fernando Alonso start ještě lepší. Na Trulliho takříkajíc udělal pět metrů, ačkoli se posunul jen o dvě místa nahoru.

Výsledek nedělního závodu by mohl být lepší, kdyby Renault dosahoval taktéž lepších výsledků v kvalifikaci.

"Auto je rychlejší než loňské R23," vysvětlil Pat Symonds z Renaultu. "Je ale těžší jej řídit, špatně se odhaduje jeho limit a když jej řidič překročí, auto se velmi špatně vrací zpět.

A problém současné kvalifikace je, že umožňuje jediný pokus. Jezdec musí odevzdat 100 % a není jednoduché najít důvěru v auto. V závodě, kde člověk jede na 98 %, má člověk více času se s ním sžít."

Podobně jako v předchozích letech je šasi renaultu velmi šetrné k pneumatikám Michelin.

Zdroj: GP 2003

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Renault končí - 1.10.2024
Továrna Renaultu hledá práci - 26.7.2024
Alpine posílí elitní manažer z MotoGP - 7.1.2021
Stoll končí spolu s Renaultem - 28.12.2020
Alonsovi na testu vlastně nezáleží - 15.12.2020

Reklama