Ve třetím tréninku, během kterého dosáhla teplota tratě až 37°C, si nejlépe vedl Nico Rosberg. Opět obsadil první příčku listiny časů.
Jarno Trulli s toyotou zaostal za německým pilotem o pouhou 0.003 vteřiny.
Na druhém konci listiny skončil Kimi Räikkönen, který odjel jen 5 kol, protože musel svůj vůz odstavit kvůli poruše na hydraulice.
Vozy BGP 001 týmu Brawn na sobě nesly nově loga společnosti Virgin. Po většinu tréninku byly nejrychlejšími na trati.
Rubens Barrichello, Jenson Button, Jarno Trulli a Nico Rosberg se o nejrychlejší kolo přetahovali až do posledních chvil. Všichni na zeleně označených pneuamtikách měkčích směsí.
Kromě Räikkönena byly k vidění jen drobné výjezdy mimo trať, především pak v první zatáčce. Své by k tomu měl co říct Kazuki Nakadžima, oba jezdci Red Bullu, Mark Webber a Sebastian Vettel. Vettel musel zpomalit, protože ho trápily problémy s brzdami. Heikki Kovalainen se ocitl na chvíli v hodinách v zatáčce č. 4.
Trénink se zcela určitě nepovedl Renaultu, jehož jezdci obsadili 17. příčku v případě Fernanda Alonsa a Nelson Piquet s několika výlety mimo trať předstihl pouze Räikkönena.
p.
Jezdec
Tým
Čas
Odstup
Kol
1.
N.Rosberg
Williams
1:25.808
21
2.
J.Trulli
Toyota
1:25.811
+ 0.003
19
3.
J.Button
Brawn
1:25.981
+ 0.173
20
4.
F.Massa
Ferrari
1:26.020
+ 0.212
17
5.
K.Nakadžima
Williams
1:26.078
+ 0.270
18
6.
R.Barrichello
Brawn
1:26.348
+ 0.540
19
7.
M.Webber
Red Bull
1:26.355
+ 0.547
16
8.
T.Glock
Toyota
1:26.410
+ 0.602
25
9.
R.Kubica
BMW
1:26.514
+ 0.706
18
10.
N.Heidfeld
BMW
1:26.555
+ 0.747
19
11.
H.Kovalainen
McLaren
1:26.652
+ 0.844
13
12.
L.Hamilton
McLaren
1:26.714
+ 0.906
18
13.
S.Vettel
Red Bull
1:27.009
+ 1.201
12
14.
A.Sutil
Force India
1:27.062
+ 1.254
12
15.
S.Buemi
Toro Rosso
1:27.152
+ 1.344
16
16.
S.Bourdais
Toro Rosso
1:27.192
+ 1.384
17
17.
F.Alonso
Renault
1:27.357
+ 1.549
18
18.
G.Fisichella
Force India
1:27.492
+ 1.684
20
19.
N.Piquet
Renault
1:27.739
+ 1.931
22
20.
K.Räikkönen
Ferrari
1:28.801
+ 2.993
5
Zdroj: Formule.cz, časy FOM, Foto:
Williams
Reklama
Komentáře ke článku
K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.