Kristensen dělá, co může, na Peugeoty stále nestačí |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Pavel Fabry počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Také devátá hodina 77. ročníku závodu na 24 hodin Le Mans proběhla v režii Peugeotu, v čele ji odjezdil Marc Gené za volantem vozu č.9. Na druhém místě jezdí Tom Kristensen s Audi R15 TDi č.1. Jenže ať se Kristensen snaží seč může, na Geného stále nestačí. Sébastien Bourdais nadále pokračuje v horečné snaze dohnat, co ztratil v boxech, cestu mu ale zkřížila kolize s vozem Porsche 911 GT3 RSR týmu IMSA Performance Patricka Pileta při brždění do zatáčky Mulsanne. Bourdais při tomto kontaktu poškodil špici svého vozu a musel ji nechat vyměnit. Zastávku posádka vozu č.8 také využila ke střídání za volantem, do kokpitu usedl Franck Montagny. Ten v závěru deváté hodiny zajízděl nejrychlejší kola. Na čtvrté místě stále jezdí soukromý Peugeot 908 HDi-FAP týmu Pescarolo, za ním už je Lola Aston Martin č.007 s českým zastoupním, v tuto chvíli jej řídí Stefan Mücke. Posádka vozu č.008 jezdí až dvanáctá. Velmi rychle jede na šestém místě Audi R10 TDi týmu Kolles, za jehož volantem se střídají už jen Charles Zwolsman a Andre Lotterer. Narain Karthikeyan totiž po svém incidentu na boxové zdi před startem závodu, kdy si po pádu vykloubil rameno, nebyl lékaři do vozu připuštěn. Bitva o vedení mezi prototypy LMP2 už není tak horká, Sacha Maassen z týmu Goh totiž musel do boxů na opravdu zavěšení a ztratil na Porsche RS Spyder týmu Essex dvě kola. Dominance továrních corvett v kategorii LMGT1 pokračuje, Johny O'Connell stále vede s pohodlným náskokem, byť jej Olivier Beretta proti minulé hodině stáhl o deset sekund na aktuální dvě minuty a deset sekund. Jaime Melo s vozem Ferrari F430 týmy Risi Competizione navýšil svůj náskok ve vedení ve třídě LMGT2, posádka vozu č.92 týmu JMW Motorsport totiž měla při zastávce problém, po střídání se totiž nedařilo zavřít dveře. Zdroj: Formule.cz Komentáře ke článku
|
Reklama