Audi stíhají problémy, Češi se blíží stupňům vítězů |
|||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||
|
![]() |
||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Pavel Fabry počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Nové Audi R15 TDi zatím na vítězství v závodě 24 hodin Le Mans nestačí. Tovární Peugeoty 908 HDi-FAP č.9 a č.8 pohodlně kontrolují čelo v konstantním rozestupu necelých dvou minut. Alex Wurz a Stephane Sarrazin mají v tuto chvíli na třetího Rinalda Capella s Audi č.1 náskok šesti kol. Jednička totiž po zastávce v boxech musela zpátky na výměnu volantu, Capello pak ale ujel pouze jedno kolo, vrátil se do boxů a byl zatlačen zpátky, kde se pracovalo na jeho zadní části. Capello, který v kokpitu vystřídal McNishe, je nyní už pouze jedno kolo před Lolou Aston Martin č.007, tedy tou s českým zastoupením. V tuto chvíli ji pilotuje Tomáš Enge. Pokud budou problémy Audi pokračovat, je možné, že české barvy uvidíme na stupních vítězů. Pátý v tuto chvíli jezdí Nicolas Lapierre s vozem Courage Oreca č.11, před šestým peugeotem č.7 už má ale náskok pouze jednoho kola. Tovární sedmička přitom předvádí skvělou stíhací jízdu a postupuje pole vpřed. Ve třídě LMP2 nic nového pod sluncem, Casper Elgaard se svým Porsche RS Spyder v barvách Essex stále drží náskok tří kol před dalším spyderem týmu Navi Goh. To v kategorii LMGT1 je to jiná písnička. O vítězství nadále bojují dvě tovární corvetty, které řídí Johnny O'Connell a Marcel Fassler. Na čele třídy LMGT2 stále jezdí Mika Salo za volantem Ferrari F430 č.82 týmu Risi Competizione. Fin se drží dvě kola před stejným vozem týmu BMS Scuderia Italia, třetí je Matias Russo s Ferrari týmu AF Corse. Zdroj: Formule.cz Komentáře ke článku
|
Reklama