Dvaadvacátá hodina vystavila stopku corvettě vedoucí GT1 |
|||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||
|
![]() |
||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Pavel Fabry počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Peugeot nadále kontroluje vývoj 77. ročníku 24 hodin Le Mans a dělá vše pro to, aby své vedení neztratil. Jezdci posádek č.9 a č.8, které jezdí na čele, dostaly pokyn nebojovat spolu o pozici, aby se zbytečně nevyřadily. Dosavadní vývoj závodu totiž pro francouzskou značku vypadá velmi slibně, od startu ji nikdo nesesadil. Obě posádky jedou v pohodě, časy na kolo jsou o pět sekund pomalejší než včerejší maxima, navíc není kam spěchat, před nejbližšími pronásledovateli mají náskok 6 kol. Na třetím místě i po problémech v minulé hodině jezdí Rinaldo Capello s vozem Audi R15 TDi č.1. "Ztrácíme výkon." řekl Allan McNish. "Proto jsem zajel do boxů pro nový volant. Objel jsem další kolo a problém stále přetrvával, tak jsme vyměnili vstřikování. A protože to trvá dlouho, rozhodl se tým rovnou vyměnit i pravé zadní zavěšení." Jedno kolo za Audi č.1 stále jezdí Lola Aston Martin č.007, za jejímž volantem se střídají Stefan Mücke, Tomáš Enge a Jan Charouz. Bondovská 007 měla v dosavadním průběhu závod ze tří vozů týmu Aston Martin Racing nejméně problémů, což je pro české barvy dobrá zpráva. Casper Elgaard stále vede kategorii LMP2 se svým vozem Porsche RS Spyder, tři kola před dalším spyderem týmu Navi Goh. Vedoucí corvettu č.63 kategorie LMGT1 potkala smůla kousek před boxovou uličkou, když vypověděla službu převodovka. Risi Competizione si užívá pohodlné vedení ve třídě LMGT2, na druhém místě je další Ferrari F430 týmu BMS Scuderia Italia. Snaha Porsche vzala za své, když Patrick Pilet s vozem týmu IMSA Performance skončil s problémy v garáži. Také Aston Martin už nemůže pomýšlet na dobré umístění, Jonny Cocker totiž svůj vůz zničil. Zdroj: Formule.cz Komentáře ke článku
|
Reklama