Kostka míří na okruh v Zandvoortu - DTM |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Zdenda Balcar počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Tomáš Kostka po smolné havárii na Norisringu nabral psychické a fyzické síly a těší se na pokračování DTM na okruhu Zandvoort v Holandsku. Po městském okruhu v Norinberku půjde konečně o klasickou závodní trať se vším, co k tomu patří. Její profil navíc pilotu KOLLES Futurecom-BRT velice vyhovuje a na břeh moře tak odjíždí s velkým očekáváním. Tomáš holandský okruh velice dobře poznal, když zde jel s formulí v seriálu A1 GP a okamžitě mu padl do oka. „Je technický a to mám rád. Navíc tu jsou některé hodně rychlé zatáčky, což je taky moje. Myslím, že tu budeme mít hodně šancí uspět proti nejpomalejším ročním autům. Specifikem je tam plno písku a taky vítr od moře,“ řekl před odjezdem na sever. Před několika dny se vrátil z týmových dílen, kde se ladily poslední detaily na sedačce v kokpitu, což je pro speciál DTM jedna z klíčových podmínek pilotovy jezdecké pohody. „Auto je po ráně z Norisringu zcela v pořádku, kompletně repasované a vyladěné. Kontrolou v Ingolstadtu prošel i motor a vykazuje plnou kondici. Tu vykazuju ostatně taky, protože jsem v posledních týdnech taky nezahálel, ale pracoval jsem na fyzičce,“ líčil Tomáš. Nadcházející závodní víkend rozebral ještě z pohledu čísel a z hlavy vypočítával co jej bude v neděli čekat. „Zandvoort měří 4 kilometry a 307 metrů, což bude obnášet 41 kol. Hodně bude záležet opět na taktice kvalifikací i samotného závodu a hodně může změnit proměnlivé počasí. Loňský traťový rekord tam drží Tom Kristensen na Audi a má hodnotu minuta a necelých 34 sekund. Vůbec si myslím, že po dvou neúspěšných víkendech, kdy vyhrály mercedesy, jsme teď na řadě zase my se čtyřmi spojenými kruhy. Holandský okruh mi opravdu hodně sedí a už se nemůžu dočkat pátečního roll-outu,“ dodal Kostka. Zdroj: BRT, Foto: Martin Ševčík Komentáře ke článku
|
Reklama