Chandhok věří, že jeho vůz bude v Melbourne spolehlivější |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Pavel Fabry počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Karun Chandhok doufá, že v Austrálii bude mít k dispozici spolehlivější vůz a bude tak schopet najezdit více, než tomu bylo před dvěma týdny v Bahrajnu. Indického závodníka v Sakhiru pořádně potrápila hydraulika jeho vozu, která mu nedovolila nastoupit do žádného z volných tréninků a první svezení tak přišlo až v kvalifikaci, což samozřejmě vyústilo nejhorším časem. V závodě Chandhok odjel pouhá dvě kola, než havaroval. Do Melbourne ale společnost Xtrac, která pro tým HRT dodává převodovky, posílá nový hydraulický systém, který by měl problémy z Bahrajnu vyřešit. "Xtrac si vzal všechny díly zpátky," řekl Chandhok v rozhovoru pro Autosport. "Z nějakého důvodu byl hydraulický systém v mém voze problematičtější než v Brunově autě, takže ho z toho mého vyndali a odvezli si ho do Anglie. Dnes večer dorazí další dva systémy a oni říkají, že to bude lepší." I navzdory tomu ale Chandhok tvrdí, že dokončit Velkou cenu Austrálie by byl pro tým veliký úspěch, jeho naplnění ale neočekává. "Bude to zázrak, jestli dokončíme závod, a to já neočekávám, ale v každé části víkendu bych rád odjel 20 kol. Pokud se nám to povede, pak z toho vytěžíme strašně moc, už jen pro mě, během dalších kilometrů auto o tolik lépe poznám. Musíme se na to zkrátka zaměřit." Chandhok také doufá, že průběh víkendu v Melbourne bude pro tým klidnější a snazší než v Bahrajnu. Tam museli mechanici pracovat dlouhé hodiny bez přestání, aby vůz vůbec zprovoznili. "Bahrajn byl šílený. Vím, že i pro ostatní týmy, ale není příjemné, aby chlapci pracovali 40 hodin v kuse. Tady je to trochu lepší, ale některé díly dorazí zítra brzo ráno, takže si myslím, že zítřek bude pro kluky dalším dlouhým dnem." Zdroj: Autosport Komentáře ke článku
|
Reklama