Glocka vyřadilo zavěšení, di Grassiho hydraulika |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Pavel Fabry počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Timo Glock (nedokončil): "Start závodu byl v pořádku. Po opuštění boxové uličky jsem byl schopen dojet Chandhoka a pár dalších aut a docela jsme se pobavili při soubojích s Michaelem. Vůz se v mokrých i suchých podmínkách choval docela dobře. Když jsme začali být předjížděni o kolo, měli jsme v tom všem provozu docela napilno. Takže je docela škoda, že jsme měli problém jen patnáct kol před cílem, kdy jsem začal pociťovat, že něco není s chováním auta v pořádku. Zajel jsem do boxů a zjistili jsme, že problém byl, jak už teď víme, v uvolněném ramenu zavěšení, což způsobovalo, že se levý zadní závěs viklal. Kdybychom s tím zavěšením neměli problém, myslím, že bychom byli na dobré cestě k naší první šachovnicové vlajce. Musíme si z toho tedy vzít to pozitivní a dívat se na to v těch ohledech, kde jsme se zlepšili, ačkoliv je před námi stále spousta práce." Lucas di Grassi (nedokončil): "Úvodní část závodu pro mě byla dobrá. Vůz se na začátku choval docela dobře. Bohužel jsme strategii výměny na slicky nenačasovali dobře, ale jinak šlo všechno dobře. Takže je škoda, že nás postihl další problém, hydraulický problém, a my jsme museli odstoupit po šestadvaceti kolech. Ten problém samozřejmě najdeme, opravíme a v příštím závodě to bude lepší. Děláme malé pokroky, které možná ostatní lidé nevidí, ale pro nás jsou dobré. Pracujeme velice tvrdě na tom, abychom vylepšili naši situaci a já jsem si jistý, že se nám to podaří." Zdroj: Virgin, Foto: Virgin Komentáře ke článku
|
Reklama