clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Dnes nejrychlejší Herck, Král opanoval dopolední část

vydal: Pavel Fabry
zveřejněno: 6.2.2011, 17:25

počet komentářů: 0


Po dvoudenní pauze pokračují testy GP2 Asia v Abú Zabí. Na zkrácené verzi okruhu Yas Marina stanovil nejrychlejší čas dne Michael Herck z týmu Coloni. Velmi dobře si však opět vedl Čech Josef Král, který opanoval dopolední část a odpoledne byl s nevelikou ztrátou sedmý.

Dnešní a zítřejší testování probíhá na 4 730 metrů dlouhé verzi okruhu, na které se pojede také úvodní podnik letošní asijské GP2. Většina jezdců a týmů se tak dnes zaměřovala na nastavení vozů a simulaci závodních jízd.

V dopolední části začal nejrychleji rezervní pilot Ferrari Jules Bianchi v barvách týmu Lotus ART, než jej po hodině překonal Josef Král z Ardenu. Český závodník pak vedl pořadí po většinu času, než jej ke konci pokořili Max Chilton ve voze Carlinu a znovu Bianchi.

Francouz pak ještě porychlil a vedl s Chiltonem a Králem v závěsu. Na druhé místo se pak nakrátko posunul Michael Herck, než Marcus Ericsson prolomil hranici 97 sekund. Na druhé místo přitom poskočil Dani Clos.

Když už se zdálo, že dopolední část je u konce, Král zajel čas 1:36.609 a svého někdejšího soupeře z britské Formule BMW porazil rozdílem tří desetin.

Dopolední část byla třikrát přerušena červenými vlajkami, o které se postarali Julian Leal, Michail Aljošin a Oliver Turvey.

V odpolední části se pod hranici 97 sekund jako první ponořil Davide Valsecchi, brzy to však byl znovu Král, kdo vedl tabulku časů. Po dvou hodinách však Jules Bianchi zajel do té doby nejrychlejší čas o hodnotě 1:36.592 a usadil se v čele, načež jeho kolega Esteban Gutierrez poskočil na místo třetí.

Pořadí na špičce pak zůstávalo po většinu času nezměněné, než Herck vylepšil své osobní maximum a posunul se na druhé místo před Krále a Gutierreze.

Také odpolední část byla přerušena třikrát, přičemž naposledy červené vlajky zavlály patnáct minut před koncem. V závěrečné desetiminutovce se pak strhla bitva o nejrychlejší čas.

Davide Valsecchi a Marcus Ericsson zajeli na tisícinu shodný čas, 1:36.477, a zdálo se, že odpolední část bude mít dva vítěze. Michael Herck však znovu zaúřadoval a Itala se Švédem porazil o pouhou setinu sekundy.

Josef Král nakonec zaostal za svým dopoledním časem, i tak to však stačilo na velmi slušné sedmé místo se ztrátou necelých čtyř desetin sekundy.

Otázkou je však opět hodnota dosažených časů vzhledem k programům, které jezdci a týmy zvolili. Například piloti stáje Addax, Giedo van der Garde a Charles Pic, netradičně uzavřeli výsledkovou tabulku s pomalými časy, avšak velkým počtem najetých kol.

Fotogalerii z dnešního dne naleznete zde.

Dopolední časy:

p.
 Jezdec  Tým  Čas  Odstup  Kol
1.
 J.Král  Arden International
1:36.609
 
26 
2.
 M.Ericsson  iSport International
1:36.912
+ 0.303 
21 
3.
 D.Clos  Racing Engineering
1:37.000
+ 0.391 
32 
4.
 J.Bianchi  Lotus ART
1:37.114
+ 0.505 
23 
5.
 M.Herck  Scuderia Coloni
1:37.240
+ 0.631 
25 
6.
 J.Palmer  Arden International
1:37.389
+ 0.780 
29 
7.
 R.Gonzalez  Trident Racing
1:37.484
+ 0.875 
22 
8.
 M.Chilton  Carlin
1:37.495
+ 0.886 
18 
9.
 C.Pic  Barwa Addax Team
1:37.503
+ 0.894 
30 
10.
 G.van der Garde  Barwa Addax Team
1:37.592
+ 0.983 
21 
11.
 E.Gutierrez  Lotus ART
1:37.715
+ 1.106 
21 
12.
 S.Bird  iSport International
1:37.725
+ 1.116 
17 
13.
 S.Coletti  Trident Racing
1:37.809
+ 1.200 
27 
14.
 J.Leal  Rapax
1:37.814
+ 1.205 
24 
15.
 A.Caldarelli  Ocean Racing Technology
1:37.822
+ 1.213 
36 
16.
 D.Valsecchi  Team AirAsia
1:37.846
+ 1.237 
21 
17.
 N.Berthon  Racing Engineering
1:37.876
+ 1.267 
32 
18.
 O.Turvey  Ocean Racing Technology
1:37.961
+ 1.352 
40 
19.
 F.Leimer  Rapax
1:38.077
+ 1.468 
20 
20.
 L.Razia  Team AirAsia
1:38.095
+ 1.486 
24 
21.
 M.Aljošin  Carlin
1:38.098
+ 1.489 
24 
22.
 F.Fauzy  Super Nova Racing
1:38.226
+ 1.617 
11 
23.
 R.Grosjean  DAMS
1:38.421
+ 1.812 
24 
24.
 J.Jakes  Scuderia Coloni
1:38.622
+ 2.013 
14 
25.
 P.Varhaug  DAMS
1:39.438
+ 2.829 
30 
26.
 J.Cecotto  Super Nova Racing
1:40.006
+ 3.397 

Odpolední časy:

p.
 Jezdec  Tým  Čas  Odstup  Kol
1.
 M.Herck  Scuderia Coloni
1:36.467
 
27 
2.
 D.Valsecchi  Team AirAsia
1:36.477
+ 0.010 
27 
3.
 M.Ericsson  iSport International
1:36.477
+ 0.010 
22 
4.
 J.Bianchi  Lotus ART
1:36.592
+ 0.125 
28 
5.
 D.Clos  Racing Engineering
1:36.655
+ 0.188 
24 
6.
 R.Gonzalez  Trident Racing
1:36.826
+ 0.359 
19 
7.
 J.Král  Arden International
1:36.834
+ 0.367 
28 
8.
 E.Gutierrez  Lotus ART
1:36.907
+ 0.440 
35 
9.
 M.Chilton  Carlin
1:36.908
+ 0.441 
16 
10.
 J.Jakes  Scuderia Coloni
1:37.022
+ 0.555 
22 
11.
 S.Bird  iSport International
1:37.030
+ 0.563 
32 
12.
 R.Grosjean  DAMS
1:37.076
+ 0.609 
36 
13.
 L.Razia  Team AirAsia
1:37.147
+ 0.680 
27 
14.
 A.Caldarelli  Ocean Racing Technology
1:37.155
+ 0.688 
21 
15.
 J.Cecotto  Super Nova Racing
1:37.226
+ 0.759 
27 
16.
 F.Fauzy  Super Nova Racing
1:37.231
+ 0.764 
28 
17.
 F.Leimer  Rapax
1:37.304
+ 0.837 
32 
18.
 O.Turvey  Ocean Racing Technology
1:37.305
+ 0.838 
16 
19.
 S.Coletti  Trident Racing
1:37.331
+ 0.864 
26 
20.
 M.Aljošin  Carlin
1:37.419
+ 0.952 
24 
21.
 P.Varhaug  DAMS
1:37.734
+ 1.267 
36 
22.
 J.Palmer  Arden International
1:37.912
+ 1.445 
23.
 J.Leal  Rapax
1:38.059
+ 1.592 
23 
24.
 N.Berthon  Racing Engineering
1:38.523
+ 2.056 
24 
25.
 G.van der Garde  Barwa Addax Team
1:39.176
+ 2.709 
31 
26.
 C.Pic  Barwa Addax Team
1:39.495
+ 3.028 
36 

Zdroj: GP2 Series

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Grosjean mezi penalizovanými, šampionem však zůstává - 20.3.2011
Clos vítězem sprintu, Grosjean podruhé asijským šampionem - 20.3.2011
Valsecchi vyloučen, z pole position vyrazí Fauzy - 20.3.2011
Grosjean se vítězstvím posunul do průběžného vedení - 19.3.2011
Grosjean v závěru sebral pole position Birdovi, Král šestý - 18.3.2011

Reklama